pystynkö harrastamaan seksiä enää ikinä

Vierailija

Olin eilen seksikumppanini luona ja köllöttelimme sängyllä seksin jälkeen. Sitten kysyin häneltä, että miksi hän ei koskaan anna suuseksiä, vaikka olen pyytänyt. Hän sanoi, että minun kanssani se vaan ällöttää häntä. Nopeasti hän kertoi ällötyksen johtuvan jostain henkisestä jutusta välillämme, mutta ei osannut selittää mistä. Ja vaikka asia olisikin näin, minua riivaa ajatus siitä että olen ällöttävä.

Oloni on tämän takia erittäin epäseksikäs ja likainen vaikka tekisin mitä ja laittaisin itseni kaikinpuolin nätiksi ja puhtaaksi viimeisen päälle joka paikasta, hän sanoi ettei ongelma lähde silläkään. Aiemmin olen pitänyt itseäni suht. viehättävänä, ja olemme kumpikin nauttineet seksistä, mutta nyt minusta tuntuu että hän on harrastellut kanssani pelkästään panetuksen vallassa, kun ketään muutakaan ei ole saanut. 

Lisäksi en tahdo käsittää että miksi hän sitten on suostunut kanssani muuhun seksuaaliseen jos olen hänen mielestään ällöttävä. En ymmärrä. Tällä hetkellä pelkkä seksin ajatteleminenkin saa minut voimaan pahoin, koska en voi olla kuvittelematta itseäni nyt ällöttävänä :( 

Miten saisin kasattua itsetuntoni taas ja mistä asioista olisi apua?

Kommentit (2)

Vierailija

Luulen että kyse ei todellakaan ole sinusta, sillä ei kukaan harrasta toistuvasti seksiä toisen kanssa pelkästä panetuksesta. Ehkä hän ei vain pidä suuseksin antamisesta, eikä osannut sitä muutoin selittää. Tai jos hän ei vain tunne sitä luontevana juuri sinun kanssasi, koska olette liian läheisiä, ette tarpeeksi läheisiä tai muuta vastaavaa. Ihmismieli on kumma juttu. En usko että sinussa on mitään fyysistä mikä häntä ällöttäisi.

Jos et tunne oloasi enää seksikkääksi hänen kanssaan, on ehkä aika vaihtaa kumppania. Ei ole mitään syytä alkaa etsiä itsestään vikaa sen takia että toinen ei jostakin tykkää. Nyt leuka pystyyn ja rohkeutta olla itsesi!

Vierailija
Vierailija

Olin eilen seksikumppanini luona ja köllöttelimme sängyllä seksin jälkeen. Sitten kysyin häneltä, että miksi hän ei koskaan anna suuseksiä, vaikka olen pyytänyt. Hän sanoi, että minun kanssani se vaan ällöttää häntä. Nopeasti hän kertoi ällötyksen johtuvan jostain henkisestä jutusta välillämme, mutta ei osannut selittää mistä. Ja vaikka asia olisikin näin, minua riivaa ajatus siitä että olen ällöttävä.

Oloni on tämän takia erittäin epäseksikäs ja likainen vaikka tekisin mitä ja laittaisin itseni kaikinpuolin nätiksi ja puhtaaksi viimeisen päälle joka paikasta, hän sanoi ettei ongelma lähde silläkään. Aiemmin olen pitänyt itseäni suht. viehättävänä, ja olemme kumpikin nauttineet seksistä, mutta nyt minusta tuntuu että hän on harrastellut kanssani pelkästään panetuksen vallassa, kun ketään muutakaan ei ole saanut. 

Lisäksi en tahdo käsittää että miksi hän sitten on suostunut kanssani muuhun seksuaaliseen jos olen hänen mielestään ällöttävä. En ymmärrä. Tällä hetkellä pelkkä seksin ajatteleminenkin saa minut voimaan pahoin, koska en voi olla kuvittelematta itseäni nyt ällöttävänä :( 

Miten saisin kasattua itsetuntoni taas ja mistä asioista olisi apua?

Kyllähän maailmassa miehiä riittää! Varmasti joku tykkää tehdä sulle eri juttuja sängyssä. Miksi syytät itseäsi? Tyyppilistä naiselle, että syyttää itseään. Kumppanisi asenteestahan tuossa oli kyse. Oletko ehkä jostain muusta syystäkin allapäin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat