Näin pääsin eroon aknearvista

Vierailija

Olen tilannut Chemica peel shop-nimisestä nettikaupasta 10% salisyylihappoa sekä mikrohiontakiteitä. Salisyylihappo maksoi alle kolmekymppiä puteli ja mikrohiontakiteet noin neljäkymppiä. Suosittelen kokeilemaan! Rakastan erityisesti mikrohiontakiteitä, niillä saa siloitettua ihon pintaa todella tehokkaasti. Mitään noita marketista saatavia kuorinta-aineita ei voi edes verrata tuohon ostamaani tuotteeseen.
Sellainen on myös hyvä jippo, että sekoittaa pari tippaa salisyylihappoa mikrohiontakiteiden joukkoon, ja tekee kuorinnan sillä. Tymäkkä mutta tehokas kuorinta! Teen kuorinnan yleensä saunassa, kun olen ensin ottanut vähän löylyä, että ihohuokoset ovat auenneet. Itselläni iho alkaa kuoriutumaan noin viikon kuluessa tämän käsittelyn jälkeen. Teen tämän tehokuorinnan toisinaan, mutta yleensä käytän kasvojen iholle pelkästään mikrohiontaa ja salisyylihappoa vain ongelmakohtiin.
 Minulla on menossa jo toinen purnukka tätä mikrohionta-ainetta ja olen kehunut sitä kaikille tutuillenikin. Itselläni on siis seka-iho, ja helposti jää ihoon arpi varsinkin, jos on ollut isompi näppy, jota sitten on tullut puristeltua...Iho on ollut kyllä paremmassa kunnossa nyt kun olen käyttänyt edellä mainuttuja tuotteita.

Kommentit (3)

Vierailija

Hmm mietin vaan onko tuollaista ainetta järkevää käyttää itse. Ehkä kannattaisi käydä ensin jossain ammattilaisen käsiteltävänä ja kysyä neuvoa, että onko turvallista itse käyttää tuota ainetta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat