Palvelukseen astuminen

Vierailija

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa kohta 2,5 vuotta. Olemme seurustumme aikana ehtineet riidellä, erota, palata yhteen, erota sekä palata taas yhteen, tiedän! kuulostaa todella tyhmältä. Olemme kuitenkin kuin "paita ja peppu" ja rakastamme toisiamme todella paljon!

Suhteessamme oli aluksi normaalisti seksiä, sitten vähän enemmän ja nyt sitten vähän vähemmän. Se kuulostaa kyllä ihan normaalilta?

Nyt kuitenkin poikaystävälläni alkaa armeija ja haluaisin kuulla teidän kokemuksianne siitä, kuinka armeija on vaikuttanut poikaystäviinne, suhteeseen, seksiin ja oikeastaan ihan kaikkeen! Miten minä voisin valmistautua tähän. En yhtään tiedä mitä on pian vastassa.

Kommentit (3)

Vierailija

Ei mitään hätää! Mun poikaystävä on ollu nyt puol vuotta intissä ja ei ole muuttanut suhdetta kauheasti, koska ne pääsee sieltä melkein joka vkloppu kotiin :) Tietenkin aluks oli totuttelemista kun arkena oli iltoina yksin mut kyl siihen tottuu! Tietenki aluks (ainaki mulla oli vaikeeta muistaa) kun poikaystävä tuli kotiin ni tarvitsi sitä omaa aikaa ja joskus on tosi väsäyny, mut kyl se sit siitä. Ite ainaki piilottelen kaikkii viestei sen taskuihin ja parast on mennä pe iltoin juna-asemalle vastaan!

Ja seksistä vielä niin siel ollaan koko viikko muiden jätkien kanssa ja keskustelun aiheet nyt on mitä on siellä niin meillä se on ainakin lisääntynyt vkloppuisin!

Olis hauska kuulla miten muilla kun vielä mulla ainakin puolt vuotta, että rakas tulee kotiiin!

Vierailija

Mua kans itkettää jo nyt vähän väliä kun poikaystävä lähtee inttiin tammikuussa.. Vaikka onhan sitä oma elämä ja tekemistä varmasti on ettei yksin tarvitse peukaloita pyöritellä mutta silti surettaa ajatus että pitää olla niin pitkiä aikoja (vaikka vain viikko tai pari) erossa kun on nyt tottunut siihe että näkee joka ikinen päivä! Alku tulee ihan varmasti olemaan tosi vaikeaa, molemmilla. Mutta eiköhän siihen ajan kanssa sitten totu, toivon ainakin niin.. Vuosi on kyllä kuitenkin aika pitkä aika vaikka nopasti varmasti meneekin :(

Vierailija

meillä poikaystävän kanssa seksielämä intin loppuakohden hiipunut, ollaan ruvettu riitelemäänkin.. mutta uskon ettäse johtuu siitä pelosta kun toinen tulee takaisin ja TAAS kaikki muuttuu uudeksi, niinkuin inttiin lähtiessäkin ..  

MUTTA yleisesti ottaen koko intti aika meni hienosti , mutta muista antaa kullallesi tilaa kun tulee lomille, ovat välillä sotamiehet äkäisiä, ahdistuneita ja väsyneitä. äläkä ihmettele jos viikonloppusin tappelisitte.. ette nää viikoon kun se on intissä ja sitten viikonlopun aikana kaikki tunteet käydään läpi ja ne purkautuu . 
muistat vaan että teet omia juttuja ja viikonlopuiksi panostat häneen.. MUTTA jos se haluaa mennä johonki illan istujaisiin kavereiden kanssa, niin anna mennä mahdollisimman paljon, sillä ei se nää sen kavereita usein, ja helposti sustakin rupeaa liikkumaan juttua , ettet päästä sitä mihkään ja se on vaa sun kaa, jos et päästä sitä.. ja se on aika ikävää kun kaverit ei enää soita sun jätkälle, koska ne vaan oletta että se on sun kaaa.. ON KOETTU . itellä jätkä tammikuun 4. kotiin, NYT ON VOITTAJA FIILIS 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat