Tykkäätkö katsella peniskuvia?

Vierailija

Törmäsin kirjoitukseen, jossa kielletään jyrkästi naisten suhtautuvan nihkeästi kuviin miesten peniksistä. Miten on tällä palstalla? Kyllä kunnon pamppua ihan mielellään katselee. Kunhan foto on nätti, eikä luokkaa alastonsuomi.com salamavalohirveydet.

http://www.lily.fi/juttu/kylla-mies-tietaa-tai-penis-ei-kiihota-ja-sinkk...

Kommentit (4)

Vierailija

Olen heterohko nainen, ja en tykkää katsella peniskuvia. Ne eivät kiihota missään mielessä, eivätkä jotenkin ole mieleistä katsottavaa. Mutta naisten osia voin katsella senkin eestä: rintoja, tissejä ja alapäätä. Oma puoliso on sitten eri asia, mutta en sitäkään normaalia enemmin tuijottele.

Vierailija

Itse en kyllä tykkää katsella peniksiä. Ovat niin rumia mielestäni. (Kuten joku jo sanoikin, niin kyllä myös naisten alapäät.) Aikaisemmin penikset olivat mielestäni jopa aika kuvottavia. :D Se olikin pitkään esteenä suihinotolle, mutta lopulta totuin tarpeeksi oman äijän kaluun, joten sekin onnistui, eikä ollut yhtään kuvottavaa. Se onkin ainoa penis joka mua kiihottaa, mutta sen näkemisessäkin varmaan ennemminkin se, että jos se sojottaa, niin tietää, että toinen haluaa. Ja sitten voi ruveta itseäkin jo se haluttamaan. Mutta en minä sitäkään mitään kuvia katselisi tai muutenkaan tuijottele, vaikka siitä kyseisestä kapistuksesta kovin tykkäänkin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat