Ensimmäinen kerta

Vierailija

Tilanne on tämä. Olen tavannut ihanan miehen, joka on mua 4 vuotta vanhempi. Ollaa tapailtu muutama kuukausi. Ongelmana tässä on se, että en ole ollut kenenkään kanssa sängyssä, koska ei ole tullut sellaista oikeaa kohdalle ja en tiedä kuinka asiasta kertoa, koska nolottaa. Sen takia haluaisinkin neuvoja kuinka asiasta kertoa, kun haluan kuitenkin häntä! En halua päästää häntä menemään. Olen kuitenkin aikuinen niin mietityttää vähän tämä tilanne.

Kommentit (3)

Vierailija

Paljasta asia hänelle ja jos kiinnostusta petipuuhiin on hänen kanssaan niin painota että ketään hänenlaistaan ei ole vastaan tullut. ;) kyllä se siitä hyvin menee! Yleensä miehet arvostavat kun pääsevät "korkkaamaan" naisen. Ei paniikkia. Ei se juttu siihen kaadu!

Vierailija

Jokainenhan on kokematon joskus. Itse menetin neitsyyteni parikymppisenä ja kun aloin seurustella avomieheni kanssa, olin harrastanut seksiä vain kolme kertaa aiemmin eli olin todella kokematon. Hänellä taas on ollut kumppaneita useita kymmeniä, mutta kumpaakaan ei menneisyys haittaa, olemme tutustuneet toisiimme ja tehneet sellaisia juttuja mitkä kummastakin tuntuvat hyvältä. En todellakaan usko että neitsyytesi on miehelle ongelma, sopivan tilanteen tullen voit vaikka kuiskata hänelle että et ole ollut kenenkään kanssa aiemmin. Yleensä miehet arvostavat sitä että nainen ei ole ollut ns. jakorasia. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat