Ei jätä rauhaan

Vierailija

Mitä teen pääsin vihdoinkin eroon monen vuoden parisuhteen jälkeen eksästäni. Tajusin olevani onnellinen ilman häntä. Enkä ees välittäny siitä että hänellä oli heti kun jätin hänet uusi nainen kainalossa.olin vain helpottunut että suhde oli ohi. Vaihdoin puhelin numeroani ja mies sekosi ihan kokonaan alko laittelee fb:ssä viestejä. blokkasin hänet sitten alko spostin lähettely.Lopulta soitin miehelle vanhasta numerosta ja puhuin asiat selväksi. Hän lupasi jättää minut rauhaan ja uskoinki hänen jo luovuttaneen, mutta nyt yhtäkkiä hän taas alkoi pommittaa spostilla. Joka päivä. en jaksa tätä en tiedä miten pääsen eroon hänestä. Minua ei kiinnosta koko ihminen nätisti sanottuna paskan vertaa. Käy sääliks sitä uutta naista.

Kommentit (3)

Vierailija

Hyvin ja fiksusti teit, ku blokkasit fbssä ja vaihdoit numeronkin ! Ihmettelen vaa vielä sitä, et mikset vaihda sähköpostiiskin ? Vaikka vaihtaisit etunimi.sukunimi5488@luukku.com, nii ei varmasti löytäis sua.

Harmi, ku jotkut on noin takiasia eikä ymmärrä. Tsemppiä sulle jatkoon!

Vierailija

ongelma on vähän se et oon laittanu työhaku ilmotuksii ja muuta täl spostilla. vaihan heti ku on kuulunu niistä vastausta. uhkaa nytte alkaa laittaa postissakin jotain vanhoja kamoja kun tietää osotteen. enkä todellakaa haluu mitää koko tyyppii liittyvää takasi.mutta kiitos vastauksesta.

Vierailija

Miksi tarttis vaihtaa sähköpostii? Merkkaa vaan roskapostiksi, niin viestit menee suoraan roskapostikansioon, eikä tartte niitä katella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat