Jätkäkaveri yrittää pilata onneni!

Vierailija

Yritän selittää tän mahollisimman lyhyesti, ainut ongelma vaan on että en osaa selittää mitään lyhyesti..

Elikkä osa teistä on varmaa lukenu täältä kun joskus vähän aikaa sitten kirjotin tänne että mun pitkään kestänyt suhde jätkän kanssa loppui kun sain tietää että tää jätkä on seurustellu jonkun toisen kanssa samaan aikaan kun munki kanssa ja mä en tienny siitä mitään. Olin sen jälkeen pitkään ihan maassa ja itkin yötäpäivää ja syytin kaikkia mun ja tän petturijätkän yhteisiä kavereita että miks ne ei kertonu mulle että se seurustelee. 

No nyt sitte mulla on ollu viimeset pari viikkoa yhen toisen jätkän kanssa säätöä ja se on usein meillä yötä ja päivisinkin käy eli kaikinpuolin vaikuttas olevan tosissaan mun kanssa.

Tänään sitte mun kaveripoika 'kalle' oli meillä ja (se on tosi usein meillä) kerroin sille että 'eetu' (tää uus jätkä) kävi meillä tänää aikasemmin.

Äsken 'eetu' laitto mulle viestin että 'ootko yöseuraa vailla? Kuulemma oot..' sitten kysyin että 'Joo tuu meille jos saat kyydin. Mutta miten niin kuulemma?' Sitten se laitto että 'Kalle vaa sano että olit sitä pyytäny jäämää teille että olit kuulemma yöseuraa ollu vailla' En todellakaan ole sanonu tälle mun kaveripojalle mitään tommosta että sen haluaisin meille yöksi. En todellakaan. Enkä voi myöskään uskoa että se on menny sanomaa 'eetulle' näin.

Tiiän että se voi ihan hyvin tehä noin mutta en vaan halua uskoa että se haluaa tahallaan pilata mun onnen just nyt kun tuntuu että kaikki alkaa menemään paremmin ja oon oikeesti tosi onnellinen tän uuden jätkän kanssa.

Ja tää mun kaveripoika sanoo mulle tosi usein että 'rakastan sua' jne. ja oon tehny sille selväks että mäkin rakastan sitä kaverina, mutta se vaan ei näytä hyväksyvän että mulla on jotain toisia jätkiä kuin se itse.

Mitä voin tehä tän asian suhteen? Onneks tää 'eetu' nyt usko että en oikeesti oo sanonu mitään..

Ja se vielä että nää kaikki 3 jätkää on kavereita keskenään ja asuu samalla paikkakunnalla ja meillä on tosi iso kaveriporukka johon nääkin kuuluu.

Kommentit (1)

Vierailija

Sinuna sanoisin "kallelle", että jos ei pysty hyväksymään sitä, ettet ole juuri hänestä kiinnostunut ja tapailet muita, niin ei tarvitse olla enää yhteyksissä. 

En muutenkaan ihan ymmärrä miks naiset haluaa pitää väkisin kavereina miehiä, jotka on selvästi kiinnostuneita, jos ite ei tunne mitään. Itseäni ainakin ahdistaa jos toinen jatkuvasti jaksaa yrittää tai muuten vaan koettaa mielistellä tms. vaikka tietää ettei itellä ole mitään intressejä. Jotenkin jopa julmaa, koska kyllä nyt jokainen tietää miten helppo on ihastuneena kuvitella jokaikinen vähänkään ystävällinen ele siltä ihastukselta vastaihastukseksi... tämmönen taas pitää jatkuvasti toivoa yllä sillä Kallella... Ei nyt välejä tartte kokonaan katkasta mutta tommonen on jo sen verran törkeetä ja läpinäkyvää, että ainakin huomauttaisin asiasta ja passivoituisin ite pitämästä yhteyttä tähän Kalleen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat