miten kertoa kondyloomasta? :(

Vierailija

Aloitin juuri uuden suhteen ihanan miehen kanssa.
Käväsin gynellä ja papa-kokeessa ja oireista päätellen minulla on kondylooma. Luultavasti olen saanut edellisestä seksisuhteesta vaikka ehkäisyä käyettiin.

Nyt kuitenkin huolettaa ja suuresti, että uusi kumppanini minut hylkää tämän kiusallisen vaivan takia. Mies on lisäksi ensimmäinen kenet olen ottanut todella vakavasti ja haluan todella olla hänen kanssa. seksiä emme ole vielä harrastaneet ja ongelmasta sain tietää vasta tällä viikolla.

onko teillä kokemuksia, miten asiasta kannattaisi puhua ja miten kumppani on siihen suhatutunut??

Kommentit (3)

Vierailija

Älä kerro uudelle miehelle, hoidat vaan vaivan pois. Kerta ette oo seksiäkään harrastanu.. tai valehtele et sut on raiskattu ja oot saanu siitä sen

Vierailija

Jos et halua kertoa asiasta niin älä harrasta seksiä uuden kumppanisi kanssa kunnes olet täysin kirkkailla vesillä. Hoidata vaiva pois ja varmista jälkitarkastuksessa tilanne. Jos suhde on uusi, ei tämä välttämättä kuulu miehelle, kunhan et vaaranna häntä omien halujesi tai salailujesi takia. Jos kuitenkin aiotte harrastaa seksiä, älä missään nimessä tee sitä kertomatta kondyloomasta hänelle!

Vierailija

Itsekkin samoja miettimässä, tai lähinnä vasta siltä pohjalta et miten sit kun olis aloittamassa uutta suhdetta. Sain tietää kondystä pari viikkoa ennen joulua ja ahistaa et miten siitä kertoa tulevassa suhteessa. Mulla nimittäin on se käsitys et vaikka hoitaa itsensä virus jää oleilemaan elimistöön, mahdollisesti immuunipuolustus voi sen hoitaa pois parin vuoden sisällä, mutta se ei ole varmaa tietoa. :/

Mutta tokihan se on pakko kertoa, olisin kyllä halunnut mahdollisuuden valita et haluanko tautia vai en. Oon myös miettiny, että kai jossain joku on valmis riskin ottamaan, joku haluaa juuri minut asiasta huolimatta. Mutta sinuna tapailisin miestä ja sitten kun tuntisin oloni tarpeeksi luottavaiseksi, niin kertoisin. Varmasti pakko aina varautua siihen että mies lähtee, mutta ainakin silloin on toiminut oikein. Ja mikäli on fiksu tyyppi niin osaa käsitellä asian fiksusti, vaikka päätyisikin siihen ettei halua riskiä ottaa.

Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat