Epätietoinen..

Vierailija

hei, olisiko kenelläkään kertoa omia kokemuksia yazz-pillereistä.. Eli montako päivää teillä kestää kuukautiset aina/yleensä? Entä monentenako lumepilleri päivänä yleensä menkat alkaa? Ja jos olette siirtyneet suoraan seuraavaan liuskaan, onko tullut välivuotoa tai muita oireita? Kiitos jos joku viitsii vastata, itseäni askarruttaviin kysymyksiin! : )

Kommentit (5)

Vierailija

mulla parina ekana kuukautena vuoto kesti 4 päivää, mutta nyt mulla on kestänyt 3 viikkoo vuoto, alussa viikon verran runsasta ja nyt tiputtelua.. ja 3. lumepillerillä alkaa vuoto. en oo viä syönyt laattoja putkeen:)

Vierailija

Kun syön pillereitä niin kuukautiset kestää 4-6 päivää. Se riippuu siitä olenko jättänyt menkat välistä vai en. Yleensä kestää 4 tai 5 päivää. Mulla alkaa vasta 4. lumepilleri päivänä, se on kai ihan yksilöllistä. Silloin jos olen jättänyt menkat välistä niin ei mulla ainakaan ole tullut välivuotoa tai mitään muutakaan, paitsi sitten toisen liuskan lopussa mahaan sattuu samalla tavalla kuin sillon kun menkat alkaa, mikä on ihan normaalia. :)

Vierailija

Mulla alkaa yleensä toisena lumepilleri päivänä ja kestävät noin 3 pv ja si voi viel jtn pientä tiputtelua olla.. Ja en oo ite koskaa jättäny välistä ku kaikki on puhunu et si seuraava kuukausi on semmosta tiputtelua kokonaa melkei.

Vierailija

Neljäntenä lumepilleripäivänä tai ensimmäisenä "normi"päivänä alkaa ja kestää neljä päivää. Jätin lumetabletit pois kerran kun olin unohtanut ottaa pillerin eikä ole tullut tiputtelua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat