Voita Isadoran kosmetiikkaa!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Se oli varmaan ikimuistoisinta, kun uutena vuotena oli niin järkyttävä tuuli, että se heitteli meitä pitkin poikin (humalatilalla ei ollut vaikutusta asiaan :D), ja välillä joutui kävelemään 90-asteen kulmassa tasapainottaakseen ja pysyäkseen pystyssä. Perille päästyä oltiin melko tärähtäneen näköisiä, ja vaikka ei näin kuulosta hauskalta, niin naurettiin koko matka kun meinattiin lentää ojiin ja huojuttiin tienreunasta tienreunaan.

Vierailija

Mieleenpainuvin uusivuosi minulla oli muutama vuosi sitten, kun riitelin silloisen poikaystäväni kanssa. Meidän piti aluksi viettää uusivuosi yhdessä, sillä hän asui eri paikkakunnalla. Tämän riidan vuoksi kuitenkin jäin juhlimaan uuttavuotta omien ystävieni kanssa. Aluksi olin surullinen enkä lainkaan juhlatuulella, mutta luojan kiitos minulla on ihania ystäviä, ja he jaksoivat ymmärtää. Lopulta juhlamieli valtasi minutkin, ja ilta jäikin mieleen erinomaisen hyvänä. Riitakin saatiin onneksi sovittua vaikka eri paikkakunnilla olimmekin.

Vierailija

Pakko olla Millenium, Helsingissä Senaatintorilla...aivan mahtava meininki ja tähänkin päivään sopiva teema eli ei tullut maailmanloppua :) Kuohujuoma virtasi, kauniita raketta eli aivan täydellinen uuden vuoden muisto!

Vierailija

Mieleenpainuvin UV oli ehdottomasti 2012. Kaikki alkoi erittäin kivasti, olin voittanut jonkun bilepaketin helsingin yöhön ja sain ottaa muutaman kaverin mukaan juhlimaan. Long story short, ilta päättyi niin että kaverini dumppas mut sen exälle, sain taxi kyydin rauttikselle mutta eihän mun bussi enää siihen aikaa edes kulkenut. Jouduin odottamaan 2 tuntia, pakkasessa, akku melkein loppu ja hullujen juhlijoitten keskellä. Pääsin onneksi kotiin turvallisesti mutta vannoin etten ikinä enään mene saman henkilön kanssa juhlimaan helsingin yöhön..

Vierailija

Kaikista mieleenpainuvin uusivuosi oli vuosi sitten. Joulun jälkeen päätin tilata netistä bilemekon uudeksivuodeksi, päädyin tilaamaan läpikuultavan mustan mekon. Kun uusivuosi sitten koitti lähdin viettämään iltaa yökerhoon ystävieni kanssa. Jossain vaiheessa iltaa lähdin käymään vessassa ja kun tulin vessasta en älynnyt että en ollut vetänyt mekon alla olevaa alushametta takaisin oikealle paikalleen, joten alkkarini näkyivät mekon läpi koko yökerholle. Myöhemmin illalla tanssilattialla ollessani komea mies tuli huomauttamaan alushameestani, nykyään tämä kyseinen mies on poikaystäväni.

lottaliisa1994@hotmail.com

Vierailija

Mielenpainuvin Uusi Vuosi on lapsuuden takaa.. Olin tuolloin 4-5v. muistan kun mentiin ampumaan raketteja puistoon, jossa istahdin penkille odottamaan. Penkin takaosa oli rikki ja kohta minä kellahdin nurin, enkä päässyt ylös.. Nukahdin sitten siihen ja muistan kun minua tultiin herättelemään kun ilotulitusnäytös oli jo ohi...

-Erilainen Uusi Vuosi-

Vierailija

Ikimuistoisin uusivuosi on se, kun pari vuotta sitten nykyinen poikaystäväni suuteli minua juuri kun kello löi tasan kaksitoista ja raketit paukkuivat! Ja siinä sen jälkeen hän yritti jollakin ilveellä saada kysytyksi minulta, että alanko olemaan hänen kanssaan. Tällä hetkellä asun hänen kanssaan yhdessä ja ei voi paremmin mennä! Jaksan aina häntä muistuttaa siitä vaivaantuneesta hetkestä kun hänellä niin ujostutti silloin kysyä minua tyttöystäväkseen! 

Vierailija

Näitä teidän tarinoita on aivan ihastuttava lukea! Nostaa hymyn huulille (-:

Vieläkun laittaisitte ne sähköpostiosoitteet kommentin perään niin mun olisi helpompi olla sunnuntaina yhteydessä voittajaan (-;

Vierailija

Mieleenpainuvin uusivuosi oli jokunen vuosi taaksepäin. Kello läheni jo melkein 11 illalla ja ei oltu kaveriporukan kanssa vielä päästy päätökseen, että mihin sitä oikein mentäisiin juhlimaan. Sisällä ei oikein missään voinut olla, joten lähdettiin laahustamaan sinne sun tänne. Matkalla napattiin sattumalta törmätyt tutut ja kaverit mukaan ja mentiin sitten isolla porukalla Töölönlahden rantaan. Kello läheni 12 ja tunnelma oli upea! En sitten niistä tiedä, jotka onnistuivat jollain ilmeellä tippumaan veteen ja siellä sitten märkinä hytistelivät monien vaatekerrosten alla. Hah, mutta kaikesta selvittiin!

Vierailija

Pienenä valettiin tinat ja katseltiin niiden varjoja kynttilän valossa. Ennustettiin tinojen varjoista. Sieltä tuli lohikäämettä, laivamatkaa eteläisille rannoille jne. Syötiin hyvin maukasta suolaista ja pientä makeaa. Sitten me lapset mentiin hyppimään lumihankeen hämärässä ja pyöriteltiin tähtisädetikuista valokaaria. Sittein vihdoin saimme jännityksellä katsella, kun isä ampui raketteja. Kaikki huusivat rinnan pohjalta täyteen ääneen: Hyvää uutta vuotta!!! 

Vierailija

Ammuimme raketteja lähellä bensa-asemaa. Sytytettiin raketti-> se kaatui ja sinkosi kohti bensa tankkia ... onneksi ei tapahtunut mitään :D

Vierailija

No aina on ollut ihan kiva uus vuos mutta on toivonut yksinäisessä sydämessä että herra oikea olisi antamassa keskiyöllä suukon...

Vierailija

Ei ole kovin vaikea keksiä mieleenpainuvinta uutta vuotta, nimittäin kaksi vuotta sitten mieheni kosi minua uuden vuoden yönä! Olimme uuden vuoden tapahtumassa seurakunnallamme, katseltiin esityksen ja tulitukset ja lähdettiin miehen kotia kohti viettämään loppuiltaa. Mies alkoi valittaa autossa kamalaa vatsakipua ja että pitäisi jättää hänet nopeasti asunnolle. Jätin siis miehen kotiovelle ja vein auton parkkiin. Tulin perästä ovesta sisään miehen kotiin ja edessäni avautui kynttilämeri ja ympäriinsä sirotellut ruusun terälehdet. Minulle valkeni aika pian mistä oli kyse. Mies odotti olohuoneessa polvillaan, toisen polven päällä Raamattu ja Raamatun päällä kaksi puusormusta. Hän luki rakkautta kuvaavan kohdan Raamatusta ja kysyi haluaisinko tulla hänen vaimokseen ja minähän halusin! <3 Koko kosinta oli aikamoinen salajuoni, eikä ollut helppoa pitää minua poissa miehen kotoa :D En todellakaan aavistanut mitään, mutta yllätys johti ihaniin asioihin, siitä hetkestä kun alkoi vimmattu häiden suunnittelu. Nyt olenkin saanut toimia onnellisena vaimona 1,5 vuotta eikä yllätyksiä ole avioliitostakaan jäänyt puuttumaan :)

Vierailija

apsuuden uuden vuoden vietot ovat olleet tähän asti kaikista parhaimpia, silloin ammuttiin kotona raketteja ja syötiis suklaariisherkkuja plus monia muita. Ihanat hetket perheen kanssa. 

Vierailija

Jotenkin tähän mun 18-ikävuoteen mahtuu vain yksi uusivuosi jota EN ottanut rauhallisesti kotona porukoiden kanssa tortilloja syöden, ja se oli viime uusvuos. Fresita virtasi ja kello kahdentoista jäätävää pakkasta lämmitti pieni hiprakka ja kavereiden halailut ulkona rakettien paukkuessa - hauskaa oli :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat