Tiedä mikä minua vaivaa..

Vierailija

Tämä saattaa olla hieman pitkää luettavaa, mutta toivottavasti joku lukaisisi läpi ja antais vähän neuvoja (antakaa anteeksi kirjoitus virheet)..Tiedä minne aihealueeseen tämä kuuluu, mutta menempä nyt suoraan asiaan. Mikä voi olla mahollisesti vikana, kun aina kun ihastuu johonkin, että tuntee perhosia vatsassa niin pian tämä ihastuminen muuttuu ahdistukseksi. Rupeaa vain ahistamaan niin paljon, ettei pysty edes säätämään kenenkään kanssa. Myös puhuminen kyseinen ihmisen kanssa, oli se sitten kasvotusten, facebookissa yms sekin rupeaa ahdistamaan. Ja tätä kautta, sitten saa tunteen että kun saisi henkeä ja ahdistus menee itkemiseen. Olen myös kuullu ihme ääniä mm. ajellessa autoa, kuulin selvästi pikkulasten naurua vaikka pikkulapsia ollut lähelläkään? Ja tulee myös yhtäkkiä semmoisia, että olen ihan muissa maailmoissa ja nykymaailmasta ole tietoa ja ei ole mitään kivoja ajatuksia ne mitä mieleen tulee ja tosin nämä ajatukset tulee sitä kautta kun ensin ihastun, pari päivää siitä se muuttuu helvetilliseksi ahdikstukseksi ja sitten alan näkemään mielikuvia kaikesta typerästä ja sairaasta... Oonko tulossa hulluksi vai mitä? Ja dissatkaa te vaan jotka haluatte, mutta olisi ihan kiva tietää onko kellään muulla ollut vastaavanlaista? :(

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat