En ota tästä miehestä selvää ja tarvitsen kipeästi apua!

Vierailija

Yritän tiivistää tämän ongelmani. Olen itse 18 vuotias, enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Erilaisia "juttuja" on ollut. 

Vähän päälle kuukausi sitten tapasin miehen (20 v.), johon olin ihastunut joskus 16-vuotiaana. Tuolloin jätkä jätti minut kuin nallin kalliolle. Tapasimme nyt siis vuosien jälkeen baarissa ja ajauduimme heti läheisiin tunnelmiin eli suutelimme ja olimme lähekkäin koko illan. Mies pyysi minua luokseen yöksi, mutta kieltäydyin. Seuraavana aamua pohdin halusiko mies minusta vain hupia yhdeksi illaksi ja päätinkin sitten kysyä suoraan, mitä hän haluaa. Vastaus oli "hauskanpitoo ja ehkä muutakin" ja selitys tuolle, että jos viihtyy jonkun kanssa, niin toki haluaa tutustua enemmän.

Viestittelimme muutaman viikon puolin ja toisin. Hän olis siis ahkera lähettämään itsekin viestejä ja vastaili nopeasti minun lähettämiin viesteihin. Tapasimme sitten viikko sitten uudelleen ja vietimme hauskan illan. Ilman seksiä tosin, koska en haluaisin olla ns. helppo. Höpisin tuona iltana kännissä myös jotain ihan ihmettä, joka ei kuulema kuitenkaan  miestä haitannut (kysyin häneltä seuraavana aamua fiiliksiä). 

Nyt hän ei ole kuitenkaan lähetellyt viestejä oma-aloitteisesti ja hänellä kestää todella kauan vastata minun viesteihini. Nyt olen odotellut vastausta tunnin. En haluaisi olla yli-innokas.

Haluaisinkin nyt, naiset, että autatte minua avutonta tytönhupakkoa! Onko mies vielä kiinnostunut ja minä olen van vainoharhainen panikoija? Ja missä mielessä mies on kiinnostunut? Vain seksiä vai jotain muutakin? Vai aikookohan hän taas jättää mut kuin seinään, sanaakaan sanomatta. Ettei vain olisi pleijeri kyseessä??

Se pitää vielä sanoo,että tuossa miehessä on vaan sitä jotakin ja olen jo nyt tajuttoman ihastunut häneen.

Kommentit (8)

Vierailija

Miehenä voin sanoa, että miehet ovat AINA seksin perässä. Ja jos eivät saa seksiä jossain vaiheessa, kiinnostus loppuu. Naisen ei tietenkään tarvitse antaa seksiä heti, koska myös silloin miehen kiinnostus sammuu. Avain on siinä, että intiimin seksuaalisen kanssakäymisen, joka on siis paljon muutakin kuin "seksiä tai ei seksiä", määrä kasvaa asteittain. Ei liian nopeasti, mutta ei myöskään liian hitaasti.

Vierailija

komppaan edellistä ^ 
Miehet odottaa seksiä tietyssä vaiheessa.. eikä se välttämättä tarkota, että hän olisi vaan seksin perässä. Miehet vaan haluaa päästä sänkyyn jossain kohtaa. Liika pihtailu saa kertakaikkisesti kiinnostuksen lopahtamaan. Ne haluaa tuntea läheisyyttä ja olla varmoja, että muijalta saa, jos suhteenkin joskus alottaa ko. henkilöön :D

Vierailija

Tosiaan näimme vain 2 kertaa livenä, eli luulisi että sen vertaa jaksaa odottaa?! Annoin kuitenkin ymmärtää, että jokukerta pääsee luokseni yöksi. 

Miehestä ei ole kuulunut nyt mitään, eli taispa mennä tämäkin juttu poikki. Kertonee varmaan jotain miehen kypsyydestä, kun ei edes voi suoraan ilmoittaa, että tämä oli nyt tässä. Mutta ei, kun katkaisee kaikki yhteydet kun seinään. Kiva.

t. aloittaja.

Vierailija

Jos mies ei voi odottaa sen vertaa, että nainen tutustuu mieheen ja alkaa luottaa tämän lähellä oloon, niin silloin mies on aika selvästi vain helpon pillun perässä. Toinen vaihtoehto on, että miehellä on huono itsetunto ja/tai huonoja kokemuksia naisista tai ei kokemusta ollenkaan. Kirjoittamasi perusteella kuulostaa vain ettei kyse ole jälkimmäisestä. Oli miten tahansa, et voi muuta kuin odottaa ja katsoa.

Vierailija

Juu, en tiedä onko tämä nyt jotain miehen pleijeröintiä ja pelaamista vai eikö häntä enää yhtäkkiä kiinnostakaan mun seura. Mitään hän ei tosiaan ole viestiin vastannut. Ajattelinkin tänään lähettää hänelle viestin, jossa sanon, etten uskonut hänen olevan noin lapsellinen enää ja että olin pahasti väärässä, kun luulin että tästä voisi tullakin jotain...ta jotakin tämän tapaista. 

Taisin tosiaan jo satuttaa itseni. Toistamiseen. Onneksi tälläkertaa osasin jo vähän varoa, koska tuolloin 16 vuotiaana olin niin naiivi ja jätkä särki sydämeni kunnolla. Ei onnistu enää. 

Mut kiitos kaikista vastauksista:). Lisääkin saa laittaa toki. 

t. aloittaja

Vierailija

Älä ihmeessä laita yhtään viestiä lisää. Ainoa tapa saada hänet ottamaan sinuun yhteyttä uudestaan on jättää omiin oloihinsa. Ei se tietenkään takaa sitä, että hän ottaisi yhteyttä, mutta tosiaankin ainoa tapa osoittaa, ettei hyväksy hänen seuraansa, jos vastausta ei viesteihin kuulu, ja ilmaista siirtyneensä eteenpäin. Tällainen vain on pelin henki eikä sille mitään voi.

Vierailija

Minä en tosiaan aio rueta pelaamaan mitään pelejä tuon ihmisen kanssa. Jos ei voi olla sen verta kypsä, että sanoo asiat suoraan, niin enpä minä sellaista pentua olisi jaksanut katsellakaan. Jos aiheuttaa minulle tahallaan näin paljon surua ja murhetta, niin oon iloinen että pääsin siitä eroon. Vaikka nyt sattuu ja itkettää. Mutta en tosiaan halunnu antaa hänen uskoa, että olen hänen vietävissään, ihan milloin hänelle sattuu pillu kelpaamaan.

Laitoin siis vielä yhden viestin, en mitään ihmeellistä...toivoin vain että hän olisi ollut tarpeeksi kypsä ilmaisemaan asiat suoraan eikä jättää vastaamatta viesteihin. Eikä hän vastaa siihenkään. Taisi tosiaan olla helpon pillun perässä, koska nyt kun mietin niin jonkinsortin outo käytös alkoi siitä, kun tuli puhetta siitä, etten aio ollu mikään helppo. Helpon hän ilmeisestikin haluaa. Menköön sen noista herutusbaareista hakemaan kaikessa rauhassa.

t.aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat