Naiset! Kertokaa mielipiteenne!

Vierailija

Olen parikymppinen mieshenkilö ja jostain syystä olen todella surkea naistenmies. Naiset kylmästi torjuvat lähes poikkeuksetta kaikki iskuyritykseni heti alkuun tai sitten homma kariutuu hieman myöhemmin. Paperilla minulla pitäisi olla kaikki ihan ok, olen kuitenkin koulutettu, sivistunut ja kohtelias naisia kohtaan ja hygienia ym kunnossa. Siksi onkin pikkuhiljaa herännyt kalvava epäilys että onko ulkonäössäni jotain vikaa. En ole koskaan ajatellutkaan olevani mikään Brad Pitt, mutta mielestäni en myöskään mikään rumakaan vaan ihan normaali. Mutta en keksi mitään muuta syytä epäonnellenni naisrintamalla.

Niimpä haluaisin kuulla teidän mielipiteenne. Koska en viitsi kuvaani tähän laittaa kaiken kansa naurettavaksi niin jos sinä avulias nainen viitsisit auttaa miestä mäessä ja ottaa yhteyttä s-postilla niin lähetän sinulle kuvani ja voit kertoa mielipiteesi siitä, että voisitteko koskaan kuvitella, että teillä olisi muutakin kuin kaveruutta kanssani.

Olkaa julman rehellisiä älkääkä kaunistelko mitään!

Osoitteeni on: apuakaivataan@suomi24.fi

PS. Laittakaa viestiinni vähän vielä itsestänne, vaikkapa ikänne ym, jotta tiedän minkälaisilta naisilta vastaukset ovat.

Kommentit (3)

Vierailija

Itselle ulkonäkö ei ole niitä tärkeimpiä asioita mitä haen miehessä, mutta toki monille se on tärkeää. Hankala sanoa voiko se olla syynä, koska eri naiset pitävät eri asioista. Mitään mahtavia neuvoja en osaa antaa, mutta pari vinkkiä: 1. Naiset pitää huomiosta, mutta ei liiasta huomiosta eli vaikka jossain juhlissa ole omien kavereiden kanssa ja nainen omien, mutta välillä käyt suikkaamassa suukon poskelle tai puhumassa pari sanaa. 2. Naiset luulee haluavansa 24/7 suhteen, muttei oikeasti halua ja varsinkin alussa oman tilan säilyttäminen on hyväksi suhteelle eli tapaamisia max 2-3 kertaa viikossa. 3. Seksi voi olla joillekkin iso juttu, joten sitä ei kannata kiirehtiä ja se mitä teet seksin jälkeen voi olla aika kriittistä suhteen kannalta eli en ainakaan suosittele lähtemistä ja haliminen ja suukottelu on iso plussa. 4. Kannattaa keksiä kivoja yhdessäolo juttuja esim. jotain urheilua (vaikka keilaus) yms. eikä pelkästään kahestaan nyhväämistä tai leffassa istuskelua. Niii ja noitten lisäks kannattaa kiinnittää huomiota siihen millasia naisia tapailee, koska kaikki ei välttämättä halua vakavaa suhdetta jolloin sellaisten kanssa onnistumisen mahdollisuudet heikkenee. Ja tää nyt on vaan mun näkemys ja pitää muistaa että ihmiset on erilaisia ja eri ihmiset pitää eri asioista. Rauhassa vaan etenet nii kyllä se siitä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat