Pientä yllätystä makuuhuoneen puolella

Vierailija

elikkäs tossa se ny suunillee otsikossa olis. Haluaisin jotain pientä yllätystä tolle miehelle keksiä makuuhuoneen puolella. Oon tosi ujo ihminen, mut nyt aattelin yllättää sen jollain tapaa mitä en yleensä oo tehny. 

Mitä kaikkia yllätyksiä te ootte omille kumppaneille tehny? Ois kiva kuulla mitä te ootte tehneet jospa niistä sais jotain ideoita tulevalle viikonlopulle ;) 

Kommentit (5)

Vierailija

No ihan perus että miehen tullessa kotiin olen seksikkäissä alusvaatteissa ovella vastassa (meillä ainakin mies ilahtuu kun nyt yhteenmuuton jälkeen olen yleensä iltaisin meikittömänä hiukset sekaisin joku reikäinen vanha paita päällä). En tiedä mitä teillä yleensä on tapana tehdä ja mikä eroaa tavallisesta mutta voit vaikka vetää miehen johonkin uuteen paikkaan missä ette ole seksiä vielä harrastaneet; keittiössä, nojatuolissa.... Minäkin olin aluksi melko ujo joten en tykännyt esim harrastaa seksiä valot päällä koska häpesin vartaloani mutta nykyään teemme sitä, koska mieheni tykkää nähdä minut. Hän myös tykkää katsella kun koskettelen itseäni, joten voisit kokeilla myös sitä :)

Vierailija
Vierailija

Vi...tu, miten viititte alistaa itseänne ja "tehdä kaikkea" poikkiksienne eteen.

Alistuvathan ne miehetkin naisen takia monessakin asiassa :)

Vierailija

Moikka! Itekkin haluaisin yllättää jotenkin poikaystävän. Joko sitten ihan sängyssä tai sitten enemmänkin kaipaisin semmoisia vinkkejä mitä voisi ihan yhtäkkiä tehdä, mistä hän voisi olla sillein että "mitä ihmettä" ja yllättyisi positiivisesti. Eli naiset kertokaas omia vinkkejä esim. miten itse olette yllättäneet poikaystävänne/miehenne tai sitten muuten vain ideoita.

Vierailija

paras yllätys meidän suhteessa on kun heräsin 4 aikaan aamulla ja päätin herättää poikaystävän vähän erilailla kuin yleensä :D . herätys tapahtui hoitelemalla hänet käsillä ja oli HIEMAN yllättynyt/hämentynyt kun heräsi siinä sitten kesken kaiken kun olin ehtinyt vähän jo lämmitellä. hoitelin hommat loppuun, otin suihin ja joutui sitten poikaystävä unisena kömpimään suihkuun :D oli muuten tyytyväinen ja tosi hyvällä tavalla yllättynyt! kannattaa kokeilla :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat