Henkistä väkivaltaa parisuhteessa? Kohtalotovereita?

Vierailija

Elän parisuhteessa kontrolloivan ja väheksyvän miehen kanssa. Aina on rajoittamassa menemisiäni tai kieltää minua menemästä ulos. Miespuoliset ystävät aiheuttavat aina vuosisadan riidan. Pahinta on kuitenkin vähenksyntä. Minun ongelmani ovat aina niin pieniä verrattuna hänen omiinsa, ja harvoin hän osoittaa minua kohtaan empatiaa. Tämä herra saa minut tuntemaan itseni niin mitättömäksi ja surkeaksi...

En ollut aiemmin edes ajatellut että kyse saattaisi olla henkisestä väkivallasta. Jotenkin ongelmat tuntuivat niin pieniltä, mutta ei tällainen jatkuva itkeminen ja pahoinvointi ole normaalia.

Onko sielunsisaria? Jakakaa ihmeessä omat kokemuksenne, ja neuvojakin saa toki antaa jos tuli mieleen. Olen syvästi niiden tarpeessa, sillä alkaa pikkuhiljaa umpikuja häämöttää.

- Elisa

Kommentit (2)

Vierailija

Välillä minullakin on ollut samanlaista suhteessani, mutta asiat paranivat kesustelemalla ja kun minulla tuli mitta niin täyteen, että jätin mieheni. Hän kuitenkin tajusi mitä oli metettämässä ja hänen käytöksensä parani, joten palasimme yhteen :)

Vierailija

Mulla on vähän samanlainen tilanne; manipuloiva henkilö vain ei ole poikaystäväni, vaan hänen isänsä. Hän on aina määräämässä, vaikka asuu POIKAYSTÄVÄNI omistamassa talossa.. Tilanne ei ole ihanteellinen, mutten aio jättää poikaystävääni, joka on maailman ihanin ja rakastettavin, vain hänen isänsä takia. Uskon, että tilanne helpottuu, kun muutetaan poikaystävän kanssa omaan asuntoon.

-Erika88

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat