Tällänen tarina

Vierailija

Hassua painia tällästen ei-ongelmien kanssa. Mutta siis oon huomannut että ihastun suht herkästi miehiin, vaikka oon parisuhteessa. Meillä on poikaystävän kans 2v vuosipäivä kuukauden päästä ja siis alkuhuuma on sammahtanut, jonka vuoksi arvelenkin näiden ihastumisien tapahtuvan. En ees halua tälle asialle ratkaisua, annan vaan olla. Mutta tilanne on siis tämä: Oon ihastunut mun poikaystävän varattuun kaveriin. Ja tää kaveri on (kännipäissään kylläkin) kehunut mua mun poikaystävälle; mun ulkonäköä  ja luonnetta jne. Poikkis kertoi mulle siis. Ja aina kun nähdään niin meillä on tosi kivaa tän poikkikseni kaverin kanssa. Ja tottakai oon sitten ihastunut siihen. Tekis mieli joskus fantasioida siitä mutta jotenkin on huono omatunto kun edes tunnen näin. Toisaalta tää on virkistävää välillä ihastua ja saada tavallaan vastakaikua. Onneks se kaverikin on parisuhteessa, muuten vois olla hankalampi tilanne... :D

no tälläsen tarinan halusin kanssanne jakaa. Jos ketään kiinnosti :D

Kommentit (4)

Vierailija

Olen ihan samassa tilanteessa :D meilläkin seurustelua takana kaksi vuotta ja olen ollut jonkun aikaa ihastunut yhteen poikaystäväni parhaista kavereista :/ Olen siis itsekin tämän miehen kaveri. Välillä huomaan haaveilevani tästä miehestä ja heti tulee huono omatunto, en ikinä pettäisi poikakaveriani. En varsinaisesti ahdistu asiasta koska toivon sen olevan ohimenevää. 

Vierailija

Itsekin painiskelen tälläisen tilanteen kanssa, tosin seurustelua n. 7kk ja suhteessa vähän ongelmia muutenkin, mm. väkivaltasuutta ilmentyny pari kertaa miehen osalta... lisäksi mies johon olen ihastunut on minua kaksi vuotta nuorempi.

Jospa se helpottaisi joskus?

Vierailija

Myös minä olen ihastunut toiseen, vaikka olen seurustellut nykyisen poikaystävän kanssa kolmisen vuotta. Se johtuu varmaan siitä, että meillä ei ton miehekkeen kanssa edes mene kauhean hyvin. Ja oon huomannu kattelevani yhtä miehen ystävää, joka on aivan järkyttävän kuumaa tavaraa. Mutta mielestäni en tee väärin, koska tämä koko juttu on vain ajatustasolla. Ajattelen, että tämä miehen ystävä on kuuma ja komea, ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa mutta sen pitää jäädä siihen.

Vierailija

Mä olen seurustellut yli 3 vuotta. Mulla on tilanne jossa haaveilen jatkuvasti muista miehistä ja fantasioin heistä usein. Tämä johtuu varmasti siitä kun meillä on mahuuhuoneen puolella aivan kuollutta oman miehen kanssa. En tiedä voisinko ikinä oikeasti pettää mutta tällä hetkellä en tunne huonoa omaatuntoa jollei kumppanini pysty tyydyttämään tarpeitani ja haaveilen muista miehistä. Ihmisillä on kaikilla tarpeensa. Jos asia jää vaan ajatuksen tasolle niin musta se on tässä tapauksessa sallittua. En ole ihastunut keneenkään vaan puran seksuaalisuutta mielikuvituksellani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat