friends with benefits

Vierailija

Elikkä löysin itteni sit tämmösestä tilanteesta. Kännipäissään päädyttiin yhen parhaimman kaverin kanssa sänkyyn ja sen jälkeen sama jatkunu aina ku ollaan kahestaan. Selvinki päin. Kaiken lisäks se on mun entisen pitkäaikasen poikakaverin parasystävä, mikä tuntuu hieman kiusalliselta varsinki ku ei olla ennää ees puheväleissä exän kans.

Onko siis mahollista jatkaa suhetta pelkkänä seksisuhteena? Meiän välit on aika pintapuoliset, et ei puhuta koskaa mistää vakavasta. Ennemminki pelleillään aina, ja siksi en oo oikee kiinnostunu enemmästä, mutta silti vähän pelottaa että mennee kaveruus pilalle. Nyt välit on kyllä pysyny aikalailla saman kaltasina, vaikkakin kyseinen henkilö on alkanu pitämään huomattavasti aktiivisemmin yhteyttä.

Ja toinen juttu, et miten tässä tilanteessa seksistä vois saada nautinnollisempaa molemmille osapuolille. Se on mua huomattavasti kokeneempi sängyssä (itse olen ollu vaan yhen ihmisen kanssa aikasemmin pitkän parisuhteen aikana) ja selvästi tykkää tietyssämäärin pervoilusta, mutta exän kanssa ei kokeiltu oikeestaan mitään erikoista vaikka itellä ois ollu kiinnostustaki, ja nyt sitten iskee hirveä ramppikuume. Jotenki tuntuu etten osaa ottaa ohjia käsiin. En sit tiiä johtuuko se tästä meiän tilanteesta vai ihan omasta luonteesta.

Kaikista vinkeistä olisin kiitollinen:)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat