Sokerointi

Vierailija

Hei,

oletteko testanneet sokerointia?? :) Mä oon käyny nyt kahdesti, sääret ja brassi molemmilla kerroilla. Säärissä molempien kertojen jälkeen ollut siellä täällä ohutta karvaa :/ Brassi jälki ihan hyvää, siellä täällä jotain ihan lyhyttä karvaa, takaa joutuu vähän itte sheivaamaan. En tiedä pitäisikö ihon olla kahden käynti kerran jälkeen täysin sileä, ekalla kerralla ongelma oli se, että olin vasta ajanut itse niin sokeri ei tahtonut tarttua karvoihin. Ongelmana onkin, että toi sokerointi aiheuttaa jonkun verran näppyjä mun iholle ja ne on rumia! Neuvoja??? :(

Kommentit (2)

Vierailija

Moikka!

Itse käyn säännöllisesti kosmetologilla brassin sokeroinnissa. Oma kosmetologi tekee kyllä hyvää jälkeä, ei tosiaan tarvitse sheivata viikkoihin käynnin jälkeen. Aino ongelma ovat juurikin ne lyhyet karvat, jotka ovat tuskin näkyviksi kasvaneet, ja joihin sokeri ei ole tarttunut.

Näpyt ovat kai tulehtuneita karvatuppia. Huolehditaanhan teillä sokeroinnin aikana siitä, ettei iho hikoile? Talkkia, talkkia (:  Kosmetologini on kehottanut hankkimaan apteekista kortisonivoidetta, joka auttaa näihin tulehduksiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat