Outo(ko?)

Vierailija

Olenko varmaan ainoa joka ei vielä tähän ikään menessä (22v.) ole seurustellut ja kaiken lisäksi olen neitsyt. Suurin syy tähän lienee se, etten ole halunnut seurustella vain siksi että niin kuuluu, haluan oikeasti löytää jonkun johon rakastua. En viihdy baareissa ja muutenkin käyn hyvin hyvin vähän ulkona. Olen kokeillut nettitreffi sivustoja, mutta olen vain saanut muutaman uuden kaverin. Minussa on varmaan jotain vikaa kun kukaan ei halua mitään vakavampaa kanssani. Kaipaan toista ihmistä vierelleni, mutta en halua ajautua suhteeseen ilman tunteita, haluan välittää toisesta ihmisestä. Pidän eräästä miehestä kovasti, mutta hän on sanonut ettei halua mitään vakavaa. Löytyyköhän sellaista miestä koskaan joka ei pitäisi minua outona vai olenko lopunelämääni yksin?

Kommentit (7)

Vierailija

Minun neuvoni on, että älä luovuta! Olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa ja tarvitaan vain yksi mies muuttamaan kaiken. Olen 21v. ja vasta kolmisen kuukautta sitten tapasin nettitreffien kautta miehen, jonka kanssa aloin seurustelemaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Neitsyyteni menetin reilu vuosi sitten yhden yön jutussa josta en todellakaan ole ylpeä. Tähän väliin on mahtunut muutamia tapailuja joista ei kuitenkaan kehkeytynyt mitään vakavempaa. Oikeastaan kaikki miehet olen löytänyt netistä koska en käy viihteellä kuin muutaman kerran vuodessa. Nyt olen kuitenkin onnellisempi kuin koskaan, vaikka olinkin jo hieman epätoivoinen kuten sinäkin ilmeisesti olet. Nettiinkiin mahtuu niin paljon kaikenlaisia ihmisiä, että siellä saattaa joutua etsimään pitkäänkin ennen kuin oikea ihminen sattuu kohdalle. Ole kärsivällinen ja tsemppiä, uskon että löydät vielä sen sinulle tarkoitetun miehen kuten minäkin!

Vierailija

Komppaan edellistä, olin itsekin samassa tilanteessa vielä 21-vuotiaana. Baarissa juoksin kyllä melkoisen tiheää tahtia, mutta en uskonut sieltä unelmieni miestä löytäväni, enkä suoraan sanottuna halunnutkaan. Ensimmäinen (ja nykyinen) poikaystäväni sattui tielleni aivan sattumalta ja silloin kun sitä vähiten osasin odottaa. Ekan kerran olin tosin jo "hoitanut pois alta" aiemmin, mikä oli ehkä hiukan hätiköityä, mutta en sitä toisaalta kadukaan. Aiemmin ajattelin olevani kummajainen, mutta nykyään olen sitä mieltä, ettei se oikea vain ollut osunut vielä kohdalle. Tiedän, etten olisi ollut henkisesti valmis seurustelemaan tai harrastamaan seksiä vielä 16-vuotiaana.

Vierailija

Kannatan tuota nettitreffailua. Siellä tutustuu mieheen ensin ihmisenä, koska ensitapaaminen ei perustu niin paljoa ulkonäköön tai muuhun ulkoiseen olemukseen. Itsekin löysin sieltä rakkaani, enkä ole katunut. Jos et itse viihdy baareissa, ei sinun sieltä kannata pakollakaan mennä ketään etsimään, sillä vaikka jonkun löytäisitkin, olisi hän luultavasti todella erilainen ihminen kuin sinä. Parempi siis etsiä sellaista miestä, joka ei välttämättä myöskään viihdy niin paljoa baareissa ja klubeilla. Ei kuitenkaan kannata stressata tuota neitsyyttä. Sitten kun löydät sen oikean, hänelle ei varmasti ole neitsyytesi mikään ongelma. Ja jos onkin niin sittenpähän tiedät, ettei hän ollutkaan se oikea ;)

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

En pidä tilannettasi mitenkään outona vaikken itse olekaan samassa tilanteessa, vaan päinvastoin. Kannattaa nauttia aina omasta tilanteestaan, on sitten sinkku tai varattu!

Vierailija

Et ole yksin! Itse olen 22-vuotias, ja vasta tänä vuonna olen alkanut seurustella ensimmäisen kerran ja neitsyyskin tallella. Seurustelen vakavasti ja voin vaan sanoa olevani aivan rakkauden armoilla :) itse en koskaan oikeastaan ollut juurikaan kiinnostunut seurustelusta eikä minulla ollut ns. pakko saada seurustella yms. Olin kyllä ihastunut poikaan jos toiseenkin mutta olin sen verran ujo, etten koskaan asialle sen kummemmin mitään tehnyt. Itseluottamukseni/itsetuntoni on kans hyvin alhainen, joten sekin on edesauttanut sitä, etten ole koskaan sen kummemmin halunnut seurustella. vuoden 11-12 vaiheella olin jo asennoitunut niin, että eihän se varmaan hullumpaa olisi jos kohdalleni sattuisi joku mukava mies, jonka saattaisi jotain kipinää syttyäkin. Itsekään en viihdy baareissa yms, vaan onni käveli sattumalta kohdalleni ystäväni luona heti tämän vuoden alussa :) olen aina toitottanut sitä, että se osuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa, ja näin kävi minun tapauksessani. Aluksi olin ujo enkä uskonut että mies oikeasti haluaisi kanssani jotain, mutta tässä sitä ollaan onnellisesti ja rakastuneena parisuhteessa ihanan miehen kanssa, jonka kanssa suunnittelemelle pikku hiljaa yhteistä tulevaisuutta.

Älä luovuta, äläkä pidä itseäsi outona! Et ole ainut tuossa tilanteessa, ja se Herra Oikea sattuu vielä sinunkin kohdallesi kun sen aika on :) Tsemppiä!

Vierailija

Et ole outo, päinvastoin. :) Tuo on minusta ihailtavaa. Itsekin menetin neitsyyteni "vasta" 21v nykyiselle poikikselleni, vaikka seurustelin ekaa kertaa 15v. En vain ollut valmis vielä tuolloin, olinhan vasta täysi kakara.

Eikä sinussa, kuule, mitään vikaa ole. :) Tapasin nyksäni nettideittisivuston kautta, vaikka sain sieltä myös pari kaveria samalla. Se on miesten vika, ellet kelpaa heille, ei sun. :) Suosittelen sua jatkamaan nettideittailua, kyllä sut vielä joku onnekas miekkonen nappaa! :)

-Erika88 (En jaksanut kirjautua..)

Vierailija

Olen miltein 21v. En vieläkään seurustele, mutta kiikarissa ois yks mies, meillä on juttua meneillään, mut myös paljon ongelmia, vaikka kumpikin välittää toisesta paljon, niin varmaankaan tästä ei mitään tuu. Itse kuitenkin olen onnellinen, että saan olla kyseisen herran kanssa, viettää aikaa ja toivon että asiat muuttuu paremmiksi. Ja tosiaan itsekkin ennen ajattelin että oon kummajainen ja kukaan ei halua mitään mun kaa, mutta sitten tää mies tupsahti paikalle, tosin nyt en o ihan varma oisko ollu parempi, jos ei ois tulllu kohalle. 

Mutta nautin niin pitkään kun vain pystyn!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat