We got a stalker!

Vierailija

Hei, en oikeen tiedä minne olisin tästä kirjottanut niin päätin kokeilla tätä palstaa. Jonkun mielestä mun ongelma saattaa kuulostaa todella typerältä, mutta itselleni se on aiheuttanut jo pidemmän aikaa unettomia öitä.

Eli poika ystäväni pelaa jääkiekko sm-liigassa, ja ymmärrän kyllä että jääkiekkoon kuuluun olennaisesti fanit ja kannattajat. Silti itseäni ahdistaa eräät kaksi tyttöä, jotka ovat ehkä hieman pakkomielteisiä. Tytöt ovat jostain saaneet tietää osoitteemme ja he pyörivät talomme lähellä todella usein. He käyvät joskus monta kertaa päivässäkin työpaikallani, he ovat monta kertaa sattunut samaan elokuvaan kuin me ja törmäämme heihin kaupoissa todella usein.

Toisella tytöistä on twitter-tili jossa hän usein kirjottelee poikaystävästäni ja lisäilee kuvia. Myös minusta on kirjoiteltu twitteriin tylliin en kestä katsella sen lehmätyttöystävän naamaa ym. kommentteja. Jäähallilla tytöt pyörivät lähes aina.(treenien ja pelien aikana ja jälkeen)  Usein he myös lähtevät seuraamaan autoamme kun lähdemme hallilta.

Pakko myöntää että itseäni tilanne jo hieman pelottaa ja ahdistaa. Olen puhunut poikaystäväni kanssa asiasta, ja hänenkin mielestä minun haukkuminen twitterissä ja kotimme pihassa pyöriminen alkaa tuntua jo ahdistavalta. Tätä on siis kestänyt jo useita kuukausia.

Mitä teidän mielestä pitäisi tehdä? Puhua tyttöjen kanssa asiasta, vai vaan odottaa ja toivoa että "vaihe" menee ohi?

Kommentit (1)

Vierailija

Hmm, itse tuossa asiassa juttelisin poikaystävän kanssa tytöille suoraan, jos asia ei mene perille on syytä ottaa yhteyttä ammattilaisiin. :) Ja se minkä ikäisiä nämä tytöt ovat? Jos ovat alaikäisiä niin koittaa ottaa yhteyttä vanhempiin. Toki täytyy olla ystävällinen, sillä voi olla että he ovat ns. "tosi faneja."

Ei kannata ainakaan jäädä toimettomaksi asian suhteen, toki voit vielä vähän aikaa tarkkailla tilannetta, mutta jos se on jatkunut jo noin kauan suosittelen tuota mitä sanoin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat