Morkkis

Vierailija

Tässäpä ois nyt mun stoori. Tapasin yhen jätkän pari kuukautta sitte baarissa. Kovasti oli flirttiä puolin ja toisin, mutta itse en halunnu antautua kokonaan miehen vietäväksi (osittain koska oli tunteita toista miestä kohtaan). Mutta sitten kun ei mtn tän toisen kanssa oikeen tapahtunu niin päätin antaa jätkälle mahollisuuden. Ollaan sitten nyt deittailtu parisen viikkoa, ja hän sitten lähti jätkäporukalla hiihtoreissulle. Minä typerä sitten ajauduin tän toisen jätkän luo, seksiin asti ei päästy koska en sellasta harrastele. Nyt on sitten kauhea morkkis, koska koko ajan kun olin tän kaverin kanssa, ajattelin tätä jätkää joka siis on hiihtoreissulla. Kaiken lisäksi nää molemmat on kavereita keskenään. En stten tiedä pitäisikö kertoa et tuli hieman säädettyä kaveris kanssa heti samana iltana ku lähit? Virheenhän minä tein ku sen miehen matkaan lähin, mutta en usko et tää toinen jätkä antaa mulle anteeksi mun törttöilyä. Ja lisäksi kun jätkät varmasti puhuvat kaveriporukassa naisista, niin pelottaa et hän saa kuulla joltain muulta asiasta. Kaiken lisäksi tää jätkä jonka kanssa hieman tuli säädettyä, osoittautuikin ihan dushbagiksi. Joten tuplavirhe voisin sanoa. Neuvoja kaivattais, tää jätkä tykkää musta, sanonu rakastavansakin, joten en halua möhliä tätä juttua. 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat