Pimppi on tulipunainen ja kirvelee!?!?!?!

Vierailija

Mulle on tullut otsikonmukaiset oireet kun harrastin seksiä baarin vessassa jonkun tuntemattoman tumman miehhen kanssa. APuaaa!! Mikä mulle on tullut. Mä kyllä syön e-pillereitä, että ehkäsyn pitäis olla kyllä kunnossa.Onko samanlaisii kokemuksii täällä teillä? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Idiootti, olisikohan vaikka joku sukupuolitauti tarttunut.. Olisiki kannattanut käyttää kondomia, koska e-pillerit ei estä tauteja.. Huoh, järkeä saa käyttää.

Vierailija

E-pillerit on ehkäisy menetelmä jota käytetään ettei tulisi raskaaksi. KONDOMI on se joka estää sukupuolitaudeilta! Kaikkihan sen nyt herran jumala tietää! D:
Taitaapi juurikin olla joku sukupuolitauti, varsinkin kun ei noista ulkomaalaisista koskaan tiedä missä ne on sitä mulkkuaan pyörittänyt.

Vierailija
Vierailija

Mulle on tullut otsikonmukaiset oireet kun harrastin seksiä baarin vessassa jonkun tuntemattoman tumman miehhen kanssa. APuaaa!! Mikä mulle on tullut. Mä kyllä syön e-pillereitä, että ehkäsyn pitäis olla kyllä kunnossa.Onko samanlaisii kokemuksii täällä teillä? :)

Vierailija

Aloittajan kommentti aiheutti facepalmin, mutta onneksi 2. ja 3. kommentit palauttivat uskoni naiskuntaan. Pitää kyllä ihmetellä noita hymiöitä, jos itsellä alapää olisi punoittava ja kirveltävä, en todellakaan käyttäisi viestissä hymiöitä. Ei nekään nyt joka paikkaan sovi.

Aloittajan kannattaa käydä pikapikaa lääkärissä. Oireet kuulostaisivat mahd. herpekseltä taikka tippurilta, mutta se selvinnee vasta testeissä.  Ole onnellinen että sait oireisen taudin, osa noista eivät aiheuta näkyviä oireita, mutta saattavat kuitenkin aiheuttaa lapsettomuutta yms...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat