Olen säätänyt joskus miehen kaverin kanssa, pitääkö kertoa?

Vierailija

Ollaan tapailtu tosi vähän aikaa, ja huomasin facebookkia selaillessani että tuo miehen kaverihan on tuttu. Tästä yhdenillanjutusta on kaksi vuotta, vähän tekstailtiin sen jälkeenkin mutta juttu kuivui kasaan.

Mikään miehen paras kaveri ei ole kyseessä, mutta hyvä kaveri, jota kuitenkin näkee ehkä harvemmin.

En haluaisi kertoa, koska negatiivisestihan se vaikuttaisi. Voin vaan kuvitella jotain tulevia illanviettoja... Mutta mietin haluaisinko itse tietää jos tilanne olisi toisinpäin, ja tuntisinko itseni petetyksi jos asia jätettäisiin kertomatta ja se paljastuisi myöhemmin ? En tiedä haluaisinko tietää. Luulen että tällä kaverilla ei ole mitään intoa kertoa asiasta miehelle, on itsekin parisuhteessa nykyään, tai mistä minä tiedän miten miehet näistä asioista toisilleen puhuvat.

Siis, pitääkö kertoa ?

Kommentit (3)

Vierailija

Hehheh,

hauska juttu. Miehillä on tapana piikitellä noista jutuista ja sullekin tulee käymään niin että viimeistään kännipäissään tämä miehen kaveri puhuu sivu suunsa. Se on se kerskailu ja machoilu mikä pistää sen sun miehen kaverin paljastamaan nämä säädöt :D

Kipin kapin kertomaan, pienempi paha kuulla se sulta toisin kuin kaverin vittuilun kautta =)

Vierailija

Joo.. se tulee kyl ilmi joka tapaukses. Jos ei tulis, niin ei tarvis todellakaa kertoo, eihän sillä oikeasti mitään väliä. Mutta parempi kuulla sulta ku siltä kaverilta. :P

Vierailija

Haluaisitko itse tietää, jos miehesi olisi vaakamambonnut kaverisi Jennan kanssa? Hankalia juttuja, kyllä...

Tässä on vielä se tekijä, että vaikkei tämä miehen kaveri suoraan miehellesi kertoisikaan, niin ei ole mitenkään varmaa, ettei hän ole kertonut kiihkeästä lähikontaktistanne omille kavereilleen, jotka tietysti myös voivat olla miehesi kavereita... Eli pahimmassa tapauksessa tilanne voi olla se, että päädytte illanviettoon, jossa kaikki osallistujat tietävät sinun ja miehesi kaverin heilutelleen peittoa (ja lisäksi ehkä intiimimpiäkin yksityiskohtia). Kaikki, paitsi miehesi.

Joten varmastikin parasta olisi kertoa miehellesi itse. Ei välttämättä istuttaa häntä vakavailmeisesti keittiön pöydän ääreen, vaan ohimennen vihjata ja katsoa, alkaako hän kysellä lisää. Ehkei häntä edes kiinnosta. Tai ehkä hän tietää jo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat