Mielipiteitä kaivataan miesasioissa

Vierailija

Tilanne on se että ollaan menossa naimisiin ensivuonna mieheni kanssa. Meidän suhdetta varjosti pitkään vuoden alussa tapahtunut asia. Mies suuteli uutta luokkakaveriian koulun bileissä. Mies kertoi tästä vasta yli viikon myöhemmin kun aloin jo arvailla että joki on hullusti. Asia musersi minut täysin. Olisin varmasti eronnut mutta äitini suostutteli yrittämään uudelleen. Vaikeiden aikojen yli päästiin ja suhde parani. Mies on joutunut käymään pitkilläkin reissuilla koulun kanssa (pisin 8päivää) joissa mukana on ollut myös tämä tyttö. Ne reissut on ollut tosi vaikeita mulle. Niissä kun on alkoholiakin virrannut. 

Nyt kuitenkin on koulun päätösjuhla (koulu vain alle vuoden pituinen) ja porukka on menossa saunomaan. Mä vaan en kestä sitä ajatusta että ne on samassa pienessä tilassa puoli alasti (tai alasti) ja humalassa. Mä en tie mitä teen. Kaikki vanhat tuntemukset purkaantuu. Mä en todellakaan halua että mies näkis sen naisen alasti.

Oishan silla ollut mahdollisuus aina paneskella sen kanssa. Ja eihän siitä ole kysymys vaan muo vaan vaivaa ajatus että mitä jos mies tuleekin katumapäälle. Että valitsi väärin.

Ymmärtääkö kukaan mitä meinaan. Nyt vaan rehellisesti sanotte että oon ihan hullu jos kiellän  miestä menemästä.. Tai enhän mä voi kieltää mutta jos vetoon että mun mieli ei jaksa sitä. 

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Totta kai voit ja sinun pitää kertoa miehelle, että juttu häiritsee, etkä halua, että hän menee naisen kanssa saunaan. Kyllä hänen sen pitäisi ymmärtää. Minun mielestä jos menee pettämään, niin sen jälkeen olisi parempi pysyä kaukana siitä kenen kanssa on pettämään mennyt. Se on vähintä mitä kumppanilleen voi tehdä. Jos miehesi ei tätä ymmärrä, harkitsisin kyllä pidempään sitä naimisiinmenoa.

Vierailija

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kerran yhdellä toisellakin foorumilla oli saunomisesta puhetta ja siellä tuli paljon eri mielipiteitä siitä, saako oma kumppani mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa saunaan alasti. Minusta avo ei saisi mennä edes hänen kaverin kanssa, vaikka tiedän että he ovat vain kavereita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat