on/off-seksisuhde ?!

Vierailija

Olen ollut nyt n. puoli vuotta tekemisissä itseäni pari vuotta vanhemman (21v,24v) miehen kanssa. Kävimme aluksi reilun kuukauden treffeillä ja myös päädyimme sänkyyn pari kertaa. Kun minun tuli aika lähteä toiselle paikkakunnalle syksyllä opiskelemaan, jätkä ilmoitti ettei oikein halua etäsuhdetta ja yhteydenpito ja näkeminen katkesi hieman riitaisesti.

Kuitenkin tästä n. 1,5kk jälkeen päädyin laittamaan hänelle kännissä seksiviestin ja kysyin jos voisimme nähdä 'sänkyhommien' merkeissä kun seuraavan kerran tulen kotipaikkakunnallani käymään. Viestittelimme ja lopulta näimme vain seksin merkeissä. Tilanne ei ollut niin outo ja vaivaannuttava kuin kuvittelin ja lopulta nukuin hänen kainalossaan niinkuin kesälläkin. Palattuani taas nykyiselle paikkakunnalleni jatkoimme pikkutuhmia viestittelyjä hyvin satunnaisesti ja koitimme sopia seuraavaa kertaa milloin menisin hänelle yöksi mutta aikataulut menivät ristiin.

Nyt sitten koko syksyn jälkeisen seksiviestittelyiden jlkn hän on tulossa kotipaikkakunnallani nyt lomalla ollessani minun luo (kun porukat lähtee mökille) ja ensimmäistä kertaa HÄN tulisi kyselemään minun kuulumisia ja ensim. kerran puoleen vuoteen puhumme fb:ssä hänen aloitteestaan ja muustakin kuin seksistä. Kuitenkin hän siis tulossa minun luo yöksi pian, mutta suunnittelimme myös muuta tekemistä.

Mitä hänen käytöksestääb voisi päätellä, haluaako hänkin muutakin kuin seksiä, vai seksinkö takia vain tuli juttelemaan pitkästä aikaa? Itse olen ollut kokoajan häneen ihastunut, ja siksi varmaan olenkin näin 'helppo' ja odotan vain että saisin viettää hänen kanssaan aikaa <3 En tiedä onko minun mitään järkeä odottaa häneltä muuta kuin fyysistä...Neuvoja? :/

Kommentit (5)

Vierailija

Normal
0

21

false
false
false

FI
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normaali taulukko";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Miehellä voi olla tunteina sinua kohtaan, mutta ei ole halunnut näyttää niitä ja jäädä niistä riippuvaiseksi. Tilanne on myös ollut miehen kannalta "tuottoisa" jos on saanut helppoa seksiä. Nyt tilanne on kuitenkin muuttunut, koska muutettuasia ei enää saa seksiä tarpeeksi usein ja samalla joutuu pelkäämään, että joku toinen mies iskee sinuun kiinni, annat sille seksiä ja alat pitämään tästä (kuvitteellisesta) toisesta miehestä. Uhka tällaisesta on miehen kannalta kaikista pahin vaihtoehto. Korjatakseen tilannetta hän joutuu antamalla sinulle joissakin asioissa periksi. Se mitä tulevaisuudessa tapahtuu, ei kukaan pysty ennustamaan vaan on kiinni teidän molempien omista valinnoista sekä kyvystä ja halusta tulla toisianne vastaan.

Vierailija

Kiitos vastauksestasi, jossa kuulostaa olevan järkeä hyvinkin paljon! Mutta kannattaako minun kysellä jo nyt tällä ekalla näkemisellä monen kuukauden jälkeen että ''noh mitäs sä haluut musta'' vai annanko ajan kulua jos satutaanki nyt alkaa näkee enem. jne.?

Vierailija

Epäselvissä tilanteessa pitää vain luottaa siihen mitä "gut feeling" sanoo. Jos tuntuu siltä että toinen ei ole valmis muuttumaan eikä saa suoria ja rehellisiä vastauksia, kannattaa taktikoida ja pelata samaa peliä, eli katsoa rauhassa tuoko aika mitään muutosta tullessaan. Tämän paremmin ainakaan minä en osaa neuvoa koska jokaisen juttu on kuitenkin oma tapauksensa.

Vierailija

Olen ollut samassa tilanteessa, ihastunut jätkään jonka kanssa olen nähnyt vain seksin merkeissä. Itseasiassa olen ollut tässä tilanteessa kolmesti ja kaikki päättynyt samalla tavalla: olin vain helppo saanti näille miehille. Viestittelin ja puhuin fb:ssä jätkien kanssa, baarissakin jos satuimme näkemään, yksi jopa soitteli kerran viikossa minulle mitä kuuluu. No can do. Olen nyt tässä tilanteessa neljännen kerran, tosin alku oli erillainen kuin kolmessa edellisessä. En aseta tavotteita. :P 

Vierailija

Olen aloittaja, ja päivitän tilannettani jos ketään se auttaisi omissa miesasioissa, ja haluan mielelläni kuulla myös kommenttejanne :)

Kyllästyin pelkkään seksiin jota välillämme enää oli ja kysyin haluaisiko hän keksiä muuta ajanvietettä ja hän vastasi hieman vastahakoisesti kieltävästi. Loukkaannuin siitä ja viestittelimme sitten asiasta, ja hän sanoi että ''joo ei musta oo kyllä seurustelee'' ja hän sanoi että miettii onko järkeä nähä kun hän tietää että otan asiat häntä enem tosissaan ja lopulta hän vaan satuttaisi mua, jos halutaan eri asioita. Mutta hän kirjoitti myös että ei tiiä mitä haluaa ja että ''en halua riidellä tai katkoa välejäkään suhun, koska oot kiva ihminen :)''

Mitä tästä pitäisi ajatella, hän siis haluaa vain säätöä mun kanssa eikä seukkausta? Mutta miksi sitten sanoo ettei halua katkoa välejä, että olen kiva ja ei kuitenkaan osaa sanoa mitä haluaa musta. Kuitenkin loukkaa ettei se halunnu oikeesti mitään muuta tehä mun kaa ku ehdotin... Ehkä tää nyt olisi vaan hyvä jättää taakse?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat