Biseksuaalisuus parisuhteessa?

Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

Olen parisuhteessa elävä nuori (kohta 21v) nainen. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa pari kuukautta, mutta olen jokin aika alkanut miettiä, että taidan olla bi.

Kiihotun toisista, etenkin alastomista naisista jopa enemmän kuin miehistä. Olenkin tässä sitten miettinyt, että pitäisikö minun mahdollisesti ottaa asia puheeksi mieheni kanssa, vai pitää se omana pikku salaisuutenani..?

Kun olen asiaa miettinyt (ehkä liikaakin, jo aiemman parisuhteen aikana) ja jostain tullut mielikuva, ettei hän ehkä pitäisi ajatuksesta, että kulkiessamme kylillä katselen muiden miesten lisäksi myös muita naisia.

Kommentit (11)

Vierailija

Mä olen kertonu miehelleni, ei hän ollu moksiskaan muuten ku vasta siinä vaiheessa jos jotain haluisin naisen kanssa tehdä :) paitsi jos itse saisi nähdä..

Vierailija

Minä en pistä itseäni hetero- tai bilaatikkoon. En ole koskaan ollut ihastunut naiseen, mutta tykkään katsella naisten kivoja muotoja ;) en ole koskaan jättänyt mitään kertomatta poikaystävälleni ja joskus huomautan kadulla kävellessä jostain hyvännäköisestä naisesta, joten ajattelin, ettei siinä ole mitään uutta kun otin asian puheeksi. Yllätyksekseni poikkis kuitenkin veti kauheat pultit, että nyt sitten on kaksinkertainen uhka että menen pettämään ja kuulusteli kauheasti kaikesta. Että haluaisinko suudella naista tai harrastaa seksiä. Kun sanoin siihen seksiin ei, niin lopulta poikkis rauhottui. Mutta tämä raivostuminen johtui siitä, että olen kerran pettänyt poikkistani suutelemalla toista poikaa ja siitä oli varmaan vaan muutama kuukausi tällöin....

Vierailija

Voit kertoa, jos se tuntuu sinusta tärkeältä. Minä en kokenut minkään oikein muuttuvan kerrottuani. Ei sillä ole oikeastaan mitään väliä, koska seurustelen ja aion pysyä tässä suhteessa lopun elämääni. On tavallaan merkityksetöntä, kuka vastaantulija miellyttää silmääni.

Angel
Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

Heis. Otin asian tavallaan puheeksi. Minulla kun on tapana kysellä "mitä jos"-tyyliin, ja nytkin siis aloitin asiasta puhumisen, että "mitäs jos olisinkin biseksuaali, niin mitäs asiasta ajattelisit". Vastauksen kuultuani päätin olla hissuksiin. Jos siis joku muu tätä asiaa miettii, niin tehkää niin kuin minä, ja ottakaa selvää puolison ajatuksista ennen kuin suoraan kerrotte. Säästyy mustasukkaisuuksilta ;)

Shia
Seuraa 
Liittynyt17.12.2012

Saanko kysyä kuinka poikaystäväsi reagoi? Ymmärrän kuitenkin jos et halua kertoa :) Olen vaan itsekin miettinyt, että jos joskus seurustelin miehen kanssa, niin kertoisinko hänelle samaisesta asiasta...

Angel
Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

Vähän venähti tämä vastaus... Mutta siis joo, tosiaan. Hän oli sen oloinen, että saattaisi hermostua, jos tosiaan näin kertoisin. Vastaus oli tyyliin: eihän sua voisi sitten mihinkään päästää yksin ko on kilpailijoita kaksin verroin.

Lisäksi todennäköisesti pelkäisi, että pitäisin muita naisia seksikkäämpinä kuin häntä, jolloin itsetunto kokisi pahan kolauksen... Päätin siis loppujen lopuksi olla kertomatta, eihän se sinänsä kuitenkaan käytännössä vaikuta ja jos siltä tuntuu niin voi ihan rauhassa vaikka niitä muita katsella. Vaikkei ole pahemmin tullut sitäkään harrastettua näillä pakkasilla...

Vierailija

Olen itse ollut on/off suhteessa nykyisen mieheni kanssa kohta vuoden ajan (kolmatta kertaa siis olemme yhdessä). Olen jo useamman vuoden ajan ollut suht avoimesti bi-seksuaali. Kerroin miehelleni asiasta joskus suhteen alkupuolella, sillä en halunnut jättää asiaa salaisuudeksi kun lähin tuttavapiirini asiasta jo tiesi. 

Oma mieheni tuntui lähinnä vaan olevan innostunut asiasta saadessaan selville että tykkään myös naisista eli hänelle se tarkoitti että voisin mahdollisesti suostua kolmen kimppaan, mistä en kyllä itsekkään suoraan kieltänyt. 

Eli näin omalla kokemuksella uskallan sanoa, että on kyllä ihan turvallista kertoa miehelle asiasta :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat