seksisuhteessa mustasukkaisuutta?!

Vierailija

Olen ollut nyt puoli vuotta seksisuhteessa kaksikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Sain kuukaden "yhdessä olon" jälkeen tietää, että hän on oikeasti naimisissa ja yritin jopa lopettaa tämän suhteen. Ihmismieli kun on niin heikko, en onnistunut. Aluksi hän saattoi pilailla asioista kuten, että hän jättäisi vaimonsa ja ostaisimme talon yms, mutta kuitenkin hänelle näytti sopivan kun sanoin että en halua suhdetta... Nyt kuitenkin kuukauden verran hän on muuttunut, jos puhun jonkun toisen miehen kanssa tulee heti perään häneltä kysymyksiä tunnenko miehen tai onko minulla jotain miehen kanssa.

Myös seksi on muuttunut, hän saattaa halata esim seksin jälkeen vaikka normaalisti näin ei käy. Myöskin hän on halunnut enemmän anaaliseksiä, oman arvaukseni mukaan sen takia että hän luulee minulla olevan joku toinen.Myöskin hän on ollut huolissaan onko hänen peniksensä liian iso ja selittänyt kuinka jo kahden päivän jälkeen hän on jo ihaan täyynnä.

Tänään sitten näin hänet ja hän kysyi mitä yksi puolituttu mies haluaa minusta. Sanoin että hän haluaa kanssani treffeille mutta en ole menossa. Hän sitten tyytyväisenä vastasi "et mene sitten ulos sen kaa". Myöskin seksissä hän olisi halunnut anaalia, mutta sanoin topakasti että minulla ei ole ollut ketään toista ja en halua anaalia, vähän ajan vakuuttelun jälkeen hän sitten uskoi. Seksin jälkeen hän sitten tokaisi että meidän pitäisi ruveta näkemään monta kertaa viikossa.(vaikka ennen kerran viikossa on riittänyt)

Haluaisin kovasti tietää mitä ajattelette tuosta? Haluaako hän sittenkin suhteeseen vai mitä? Kuitenkin olen suhteessa sanonut että suhde on mahdoton, ensinnäkin ikäeron takia...

Kommentit (4)

Vierailija

Mikset puhu miehen kanssa siitä? Minusta mies vaikuttaa siltä että haluaisi suhteeseen, mutta et voi tietää ennen kuin puhut hänen kanssaan.

Vierailija
Vivii

Haluaisin kovasti tietää mitä ajattelette tuosta? Haluaako hän sittenkin suhteeseen vai mitä? Kuitenkin olen suhteessa sanonut että suhde on mahdoton, ensinnäkin ikäeron takia...

Mies haluaa selvästi omistaa sinut vakisuhteensa lisäksi. Älä suostu sellaiseen. Jos haluat pelkkää seksisuhdetta, lopeta/vähennä tapailua kunnes mies muuttaa käytöstä.

Sanot että et halua suhdetta, mutta onko ikäero varmasti oikea syy vai miehen omistushalu? Suuri ikäero voi aiheuttaa mustasukkaisuutta mutta niin voi mikä tahansa muukin suhteessa vaikuttava erilaisuus. Jos kuitenkin haluat miehen kanssa oikeaa parisuhdetta, tee miehelle selväksi ettet halua toiseksi naiseksi etkä sen enempää hänen valloituslistallekaan. Ainoastaan sellaista naista mies voi kunnioittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat