Milloin laitttaa on-off suhde poikki?

Vierailija

Tämmöinen pieni probleema on askarruttanut minua, kun tosiaan ensimmäinen "poikaystäväni" (mistään seurustelusta ei ole sovittu) sahaa ees taas. Eli hän teki aloitteen ja minä olin kiinnostunut niin lähdin mukaan, mutta sitten selvisi ettei häntä kiinnostaa muu kuin seksi, joten sanoin kiitos ei, tämä ei sovi minulle. Parin viikon kuluttua kun olin juuri alkanut päästä yli alkoi yhteydenotot ja kertoi kuinka paljon pitää minusta ja haluaa olla kanssani oikeasti, jolloin tietenkin lähdin mukaan. Ensin oli kivaa, mutta pian taas alkoi olla etäinen ja parin kuukauden kuluttua ilmoitti, ettei ole mitään tunteita minua kohtaan. Siinä taas surin ja tietenkin heti kun aloin olla paremmassa kunnossa, hän taas otti yhteyttä ja palattiin yhteen, mutta nyt kokoajan pelottaa milloin taas eroaa ja jään itkemään. Onko kellään kokemuksia? Voiko tämä päättyä hyvin minun kannalta? Tausta tiedoiksi voisin sanoa että yli 20 ollaan molemmat ja nähään pari kertaa viikossa eli ei mikään 24/7 suhde eikä tarvikkaan olla.

Kommentit (4)

Vierailija

Mieshän kohtelee sua kuin jotain.. Nyt pistät suhteen poikki, etkä lähde enää miehen lapsellisuuksiin mukaan, vaikka miten anelisi! Uskomatonta, miten yli 20v ihminen voi käyttäytyä kuin teini-ikäinen!

-Erika88

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Ei oo itellä kokemusta tuommosesta, mutta yks tuttu seurusteli varmaan 5-10 kertaa yhen jätkän kans ja sitte ne aina eros ja palas takas yhteen jnejnejne. Ja mun mielestä se on tosi naurettavaa, koska jos se ei ensimmäisellä kerralla natsaa ni ei kyllä sitte kymmenennelläkään... Mutta tiiän myös yhen parin, jotka seurustelee nyt kolmatta kertaa ja on ollu kolme vuotta yhessä. Mutta liika on kuitenki liikaa, että ehkä jos se nyt vielä loppuu ni sitte kannattaa lopettaa ihan lopullisesti. Mutta eihän sitä tiiä vaikka tuo onnistuiski:)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ei tossa kaavassa oo mitään epäselvää, sen varmaan tiedät itsekin, muttet haluaisi päästää irti. Mutta ei sulla muutakaan vaihtoehtoa ole. Mitä kauemmin tätä jatkat, sitä enemmän sattuu. Kyllä sä siihen pystyt

Vierailija

Kiitos vastauksista :) Juurikin tuota pelkään, että mitä kauemmin roikun kiinni sitä enemmän sattuu. Tuo ehdotus kuulosti järkevältä, että katsoo miten nyt sujuu ja jos vielä tulee ero niin se on sitten lopullista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat