Ystäviä Tampereelta?

Vierailija

Olen 22 vuotias ja etsiskelen täältä uusia ystäviä. Tällä hetkellä niitä ystäviä ei paljon ole, koska osa asuu toisessa kaupungissa, ja kaikilla tuntuu olevan enää niin vähän aikaa. Olis kiva, jos olis sellanen tärkeä ystävä, kenelle vois kertoa kaikki ilot ja surut (: tykkään shoppailla, juoruilla monta tuntia kaikesta tapahtuneesta, käydä leffassa, kahvitella ja joskus käydä ulkona pitämässä hauskaa. Olisi kiva saada myös lenkkiseuraa (: Pidän musiikista ja olen eläinrakas. Mulle voi pistää alla olevaan osoitteeseen sähköpostia niin tutustutaan kunnolla (: 

miiasantaoksa@hotmail.com

Kommentit (5)

Vierailija

Moikka! Olen 24-vuotias nainen Tampereelta. Tykkään vapaa-ajallani harrastaa juurikin noita asioita mitä tuossa viestissäsi luettelit, olisi kiva tutustua! :)

Vierailija

Moikka! Olen 21-vuotias Tamperelainen tyttö joka etsii kanssa uusia ystäviä vanhojen jäätyä toiseen kaupunkiin.  Lähden aktiisesti kaikkeen kivaan mukaan kuten shoppailemaan!!

Vierailija

Täälläkin on 21-vuotias tyttö vailla uusia kavereita Tampereelta :) tykkään tehdä samoja asioita ja  saada kokoon myös jonkun kivan kaveriporukan keiden kanssa tehdä asioita.

Vierailija

Voitte toki laittaa tähän oman sähköpostiosoitteen ni kirjoitan sitten. Olis kiva tutustua myös porukalla kun meitä tässä kuitenki neljä tyttöä olis :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat