Suhteessa ei ole seksiä

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa n. 6 vuotta. Ekana vuotena seksiä oli enemmän kun tarpeeksi, mutta sen jälkeen se on hiipunut. Olemme rakastelleet viimeksi n. 3 vuotta sitten. Olen aina ollut sitä mieltä, että ei yhdyntä ole tärkeää. Mutta kaipaan poikaystävääni, hän on hyvin haluttava mielestäni. Enkä näe, että tämä olisi syy erota. Olen yrittänyt puhua hänelle tästä ja kysyä syytä, mutta sellaista ei löydy. Olen tehnyt useita aloitteita ja hänellä kyllä seisoo, mutta ei kuitenkaan seksiä halua. Ei koskettelua, suutelua... Olen pyytänyt koskettelua ja sanonutkin että pidän siitä mitä hän tekee, mutta ei. Hän myös alkaa heittää typerää vitsiä kun tästä yritän puhua. Ja kun pyydän kuuntelemaan hän vain kieltää kaiken ja pitää minua typeränä. Olen aina vihannut ihmisiä, jotka pettävät kumppaniaan, mutta taidan alkaa ymmärtää mistä se johtuu.

Kommentit (1)

Vierailija

Minulle seksi on aika iso asia ja varmaan olisin ottanu eron jo tuossa vaiheessa monta kertaa:D Oletko puhunut pettämisepäilyistä miehellesi? Kannattaisi ehkä harkita vakavasti eroa, jossei syytäkään seksittömyyteen löydy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat