Aina vaan palelee

Seuraa 
Liittynyt9.5.2011

Oon jo monta viikkoa vain palellu, olinpa sitten monien vaatekertojen alla tai en. Nyt jo vihdoin mittasin, voisiko olla jopa alilämpöä, mutta mittari näytti tasan 37. Normaalisti tuo on minulle jo kuumetta, mutta nyt en tunne itseäni sairaaksi. Ainut on vain tuo kamala paleleminen! Aluksi luulin, että se johtuu vain asunnostani, jossa on oikeasti kylmä, kun ikkunat meinaa vuotaa, mutta sama juttu kotona, vaikka täällä on paljon lämpimämpi.

Nyt minulla on ilmeisesti hiivatulehdus, mutta luin netistä, että sen ei pitäisi aiheuttaa kuumetta tms. (Ensimmäiset oireet olivat järjetön polttelu seksin aikana ja sen jälkeenkin vielä tunnin ajan ja vähäinen kirvely pissatessa.) Otin maanantaina Diflucanin, joka ei kuitenkaan tuntunut auttavan vaan sen jälkeen vasta alkoi kutina ja polttelu jatkui edelleen. Olen epäillyt myös pissatulehdusta, mutta kun ei tarvitse rampata vessassa. Välillä tuntuu vähän kirvelyä, välillä ei, mutta sitäkin voi kuulemma ilmetä hiivatulehduksen aikaan. Söin antibioottikuurin noin kuukausi sitten, sillä papa-kokeessa näkyi tulehdusta, joten tuosta johtuen epäiltiin hiivaa ja komennettiin hiivalääke hakemaan. Antibiootit kyllä tepsivät siihen aiempaan tulehukseen.

Mitä tämä nyt voisi olla? Ei kai tässä varmaan auta kuin mennä taas kerran lääkäriin, taidan olla jo vakioasiakas, kun tuntuu, että kokoajan on jotakin... :(

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat