Voiko tyttöystävän kanssa lähteä baariin?

Kommentit (10)

Vierailija

Näin naisena en mielelläni ota tuota miehekettä mukaan baariin. Se ihme on tapahtunut historian varrella kolmesti ja saa riittää. Ehkä omien häiden jatkoilla sitten... Miehekkeen (ja varmasti myös vaimokkeen) mukana olo tekee illasta erilaisen, sellaista nyhjäämistä. Kuppilassa kun kuitenkin tykkäisi nauttia sen vastakkaisen sukupuolen huomiosta, ja jos joutuu kyhnäämään kahlehtivan, pelottavan siilitukan kainalossa koko illan, niin harva mies uskaltaa edes hymyillä.

terveppäterve
Seuraa 
Liittynyt28.12.2013

Vierailija

Näin naisena en mielelläni ota tuota miehekettä mukaan baariin. Se ihme on tapahtunut historian varrella kolmesti ja saa riittää. Ehkä omien häiden jatkoilla sitten... Miehekkeen (ja varmasti myös vaimokkeen) mukana olo tekee illasta erilaisen, sellaista nyhjäämistä. Kuppilassa kun kuitenkin tykkäisi nauttia sen vastakkaisen sukupuolen huomiosta, ja jos joutuu kyhnäämään kahlehtivan, pelottavan siilitukan kainalossa koko illan, niin harva mies uskaltaa edes hymyillä.

ei kai varatut naiset sinne baareihin niitä hymyjä lähde metsästämään??

lokomobilo
Seuraa 
Liittynyt5.9.2013
terveppäterve

Vierailija

ei kai varatut naiset sinne baareihin niitä hymyjä lähde metsästämään??

joo ihan samaa mieltä, en mä baariin lähe hakemaan muitten miehien huomiota. mut ihan aiheeseen, ite haluisin useemmin lähtee ukon kanssa baariin jne mut se ei koskaan innostu! meillä on kuitenki samat kaverit aikalailla ja hengaan aina samassa jätkäporukassa mut baariin sitä ei juuri koskaan saa kyllä mun kanssa. tympee jätkä. ihana mutta sais lähtee joskus munki kaa :)

xoxox
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Me ollaan käyty mun miehen kanssa monta kertaa kuppiloissa ja terasseilla ihan kahdestaankin! Kivaa on aina ollut. En ymmärrä miks jotkut on parisuhteessa jos pitää lähteä baariin hakemaan huomioo? Siinä vaiheessa kannattais jo sanoa omalle miehelleen että tarvii enemmän sitä huomioo, muutoin tossa ei käy ku huonosti, joku särkee sydämmensä kuitenkin. Meillä mies käy ihan mielellään mun kanssa kuppiloissa eikä se tai minä tunne itseään kahlituksi, ollaan tyytyväisiä yhdessä eikä siihen tarvi flirttiä toisten kanssa :) Niin ja oon ollu monesti mieheni ja sen kavereiden kännireissuilla mukana ja hauskaa on aina ollu <: 

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Miehelläni ei ole paikkakunnallamme kovinkaan montaa ystävää, vaan kaikki asuvta muualla ja näin ollen käymme baarissa minun ystävien kanssa. Ja itse en pidä siitä ollenkaan. Miehni juo aina todella paljon ja alkaa käyttäytyä todella ärsyttävästi. Hän suuttuu helposti ja roikkuu koko ajan kiinni. Tykkäämme kavereiden kanssa tnassia, niin hän haluaa aina pitää kädestä kiinni tai tanssia sylikkkäin. Ja kun snaon etten halua, hän loukkaantuu. En siis lähde tanssipaikkoihin miehen kanssa, mutta terasille mieluusti

y00ms
Seuraa 
Liittynyt29.12.2014

Miksei vois mennä. Oon ite käyny baarissa silleen että mukana oli poikkis, minä ja yksi kaverini. Suhde, joka oli muuten kaukosuhde,oli ihan alkutekijöissään sillon vielä mutta ei me ainakaa nysvätty kahdestaan, ei varmaan tyyliin edes halattu kaverin nähden:D eksän kanssa oli kyllä aina joskus hirveitä riitoja baarissa mutta tän nykysen kanssa ei mitään, että kaippa se on vähän seurustelukumppanista kiinni että viittiikö sinne baariin lähtee:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat