Murheita kaukosuhteessa

Vierailija

Olemme joutuneet hirvittävään tilanteeseen tyttöystäväni kanssa. (Olemme molemmat ala-ikäisiä, minä KYLLÄ OLEN POIKA 17v ja tyttö 16v.) Tytön vanhemmat ovat kieltäneet seurustelumme, loukattuaan kirjesalaisuutta ja luettuaan ilman lupaa meidän facebook chatit. Ongelma on siinä, että emme pysty ns. salaa näkemään kuin max. kerran kuussa ja sekin on ehkä. Itselleni tauot eivät kuulosta liian paljolta koska rakastan tyttöä suuresti, enkä ole suhteessa vain fyysisyyden takia. Mutta tytölle tauot kuulostavat ylitsepääsemättömiltä, vaikka tulisin hänelle joka pv puhelimessa puhumaan. Onko kellään vastaavasta näkemättömyydestä kokemuksia ja voiko suhde onnistua näinkin?

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka! 

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilu puolitoista vuotta, kunnes kesällä poikaystäväni muutti  valmistuttuaan ammattiin päänkaupunki seudulle töiden perässä ja itse siis opiskelen ja valmistun vasta toukokuussa. Näemme kyllä lähes tulkoon joka viikonloppu koska poikaystäväni tulee "kotiin" isänsä luokse joka viikonlopuksi. ja välimatkaa meillä ei ole kuin n. 120km. Ja meillä ongelmia riittää jos jollain. Suurimmaksi osaksi juuri välimatkasta ja näkemisestä. 

Poikaystäväni ei esim. Ymmärrä jos sanon että olen viikonlopun kotona ja teen tehtäviä. Koska hänen mielestä voin tehdä ne hänen luonaan kun hän vaikka pelaa tietokone pelejä ja juttelee kavereille. Opiskelen lähihoitajaksi ja olen suuntautumis vaiheessa joten haluan hyviä arvosanoja jotta pääsen ammattikorkea kouluun ja muutenkin tämän hetkiset tehtävät on hyvin tärkeitä kouluni kannalta joten haluan tehä ne rauhassa. Enkä muutenkaan halua katsoa kun hän pelaa. 

Muutenkaa minulla ei saisi olla menoa viikonloppuisin kuin hänen näkeminen. Ja jos on jotain hän loukkaantuu siitä ja "syyttää" minua siitä kun me Ei nähdä. Ja kun hänellä on jotain menoa minun pitää tyytyä siihen. 

myös näkemis ongelmia aiheuttaa isäpuoleni jonka mielestä poikaystäväni ei saisi tulla meille yöksi. 

nyt olemme alkaneet keskustella poikaystäväni kanssa tulevaisuudesta. Itse haen ensi syksyksi ammattikorkeakouluun ja hän lähtee tammikuussa armeijaan. Hänen tullessa armeijasta oli meidän tarkoitus muuttaa yhteen kotikaupunkiin me eli tänne missä minä asun. Kunnes hän ilmoitti yhtenä päivänä muuttavansa armeijan jälkeen kavereidensa kanssa takaisin pääkaupunki seudulle. Itse en ole muuttamassa missään elämäni vaiheessa sinne enkä myöskään jaksa elää kaukosuhteessa loppuelämääni. 

joten ymmärrän tyttöystävääsi! Koska meille naispuolisille tosi tärkeää tuo näkeminen. Koska meilläkin kaukosuhde pilasi suhteen eikä se tule täysin olemaan samanlainen kuin oli. Poikaystäväni ei näe tässä mitään ongelmaa mutta minun mielestäni suhteemme on täysin eron partaalla ainakin minun osin. en todellakaan jaksa tätä. 

toivon sinulle sinnikkyyttä jotta jaksat koska rakkaus on ihaninta mitä voi elämässä tapahtua! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat