Oletko koskaan ollut varatun miehen kanssa sängyssä?

Vierailija

Sattuipa tällainen, että ajauduin erään puolitutun miehen kanssa baari-illan jälkeen samaan sänkyyn eikä kaikki tapahtunut kestä päivänvaloa... Mies on siis varattu. Itse olen sinkku ja ehkä vähän pettynyt itseeni siinä, etten kokenut kovinkaan huonoa omatuntoa vaikka tiesin tän asian..Ootko koskaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kenellä mielestäsi on vastuu tuossa tilanteessa?

Kommentit (12)

Vierailija

En ole sänkyyn asti päätynyt, mutta kahdesti vaihtanut suudelman. Saman henkilön kanssa siis. Ja mies oli varattu (minä sinkku), yhdessä parhaan ystäväni kanssa. Minulla oli kauhea morkkis aamulla ja oli pakko kertoa ystävälleni tästä tilanteesta. Ollaan edelleen kavereita.

Kysyt kenellä on vastuu, niin minusta molemmilla! Et voi syyttää pelkästään miestä, koska sinä olisit voinut kieltäytyä tilanteesta. Sitten on monimutkaisempaa, jos et tienny että hän on varattu. Minusta silloin enemmän syy on miehen, mutta myös sinun. 

Minun tapauksessani syy oli enemmän miehen, koska hän teki aloitteet suudelmiin, mutta minä olisin voinut kieltäytyä jos olisin selvästi ajatellut joten en kiellä etteikö syy olisi myös minun. Minusta et voi syyttää pelkästään miestä.

Vierailija

Sinä olet sinkku saat tehdä mitä haluat, panna ketä haluat,. Mieshän petti sen kumppaniaan et sinä. Mikä vastuu? Kai nyt saa harrastaa seksiä. Mies on vastuussa kun selittelee naiselleen jos selittelee ja jos omaa morkkiksen. Mikä vastuu sinulla, jos sinulle tulee morkkis niin on se sinunkin syy

Vierailija

Minusta vastuu on miehellä. Hän siinä petti ja hän oli vastuussa naiselleen, jos sinä olisit kieltäytynyt hän olisi todennäköisesti vain etsinyt toisen panokaverin...

Eriasia on, jos tunnet miehen tyttöystävän ja olette kavereita. Silloin myös sinä olet pettänyt ystävääsi.

Tämä on mun mielipiteeni asiasta...

Vierailija

Tuo alkoholin osuus ei todellakaan vaikuta mitenkään, mä en tajua sitä miten ihmiset yrittää sen piikkiin asioita laittaa.

Mutta olen hyvinkin usein. Ja monien varattujen. Melkeinpä voisi sanoa, että mulla on jonkin näköisiä suhteita, erinäisten herrojen kanssa. On paljon mukavempaa näin, kukaan ei ole tuomassa hammasharjaansa mun vessaan. Seksiä saa aivan riittävästi, välillä vaan voi mennä melkeenpä päällekkäin herrojen tapaamiset, mut onneksi niin ei ole käynyt et ois kukaan toisiansa nähnyt.

Tässä sekin hyvä puoli, ettei tarvitse missään baarissa ravata, ja kun harrastetaan seksiä ni ollaan selvinpäi, millon homma muutenkin toimii paljon paremmin.

Enkä todellakaan tunne minkäänlaista syyllisyyttä, että harrastan mielummin varattuja.

Vierailija

Kyllä, olen ollut varattujen miesten kanssa sängyssä. 

Kun itse vielä seurustelin, olin sitä mieltä etten ikinä koskisi varattuun. Ajattelin että on kahdenlaisia naisia, niitä jotka ovat kunnollisia ja joiden kanssa miehet seurustelevat ja sitten on niitä lumppuja jotka vikittelevät muiden miehiä huvikseen. Kun poikaystäväni petti minua monta kertaa syytin aina näitä lumppuja.

Nyt kuitenkin kun erosta on jo pitkä aika, olen päätynyt kolme kertaa harrastamaan seksiä varattujen miesten kanssa. Jokainen kerta alkoi asetelmasta jossa olivat yhden illan juttuja, enkä tiennyt seurustelusta kuin vasta seksin harrastamisen jälkeen.
Viimeisimmän miehen kohdalla ajauduimme kuitenkin salasuhteeseen, kunnes lopulta tunteet tulivat kuvioihin ja tulin mustasukkaiseksi. En enää kestänyt salailua ja otin itse yhteyttä hänen naiseensa. Kun asia tuli ilmi, mies haukkuikin minut huoraksi ja palasi häntä koipien välissä takaisin tyttöystävänsä luo vannomaan rakkauttaan.

Nyt kun olen nähnyt molemmat puolet asiasta, olen sitä mieltä että uskollisuus on aina suhteessa olevan vastuulla. Vaikka olisikin olemassa jotain "varattuja vikitteleviä lumppuja", mies ei ole halujensa hallitsema eläin, jonka olisi pakko suostua, vaan pettäminen on aina tietoinen valinta.

Vierailija

Olen. Tietämättäni, että mies oli varattu ja toisella kerralla ollessani hänen luonaan hän vonkui seksiä. Koen itse syyllisyyttä tapahtuneesta, mutta kuitenkin ajattelen, että vastuu on enimmäkseen varatulla.

Vierailija

Kuulostaapa tutulta.

Itse ajattelin, että tämä ok, mikään ei muutu. Mieskin vakuutteli, että ei morkkista ja kaikki ok. Ollaan kuitenkin oltu kavereita jo pitkään.  No, kuinka ollakkaan, nyt tämä jannu välttelee meikäläistä, hädin tuskin moikkaa jos kadulla törmätään.

Tässä sitä nyt sitten miettii, että olinko noin huono vai helpottaako tuon kaverin omantunnontuskia jos ei pidetä yhteyttä. Ja ei, en ole siis millään tavalla ahdistellut tätä henkilöä tapahtuneen jälkeen, kun tiedän, ettei tästä tämän enempää tule.

Onko sitä tunteetonta seksiä siis olemassakaan? Ilmeisesti ei...

Vierailija

Mulla on vähän ongelmallinen tilanne, varattu mies yrittää ihan tosissaan ilmeisesti iskeä mua.
Asuu etäsuhteessa ja tyttöystävä siis 200km päässä. Ei todellakaan olla (viellä) tehty mitään, edes pussattu.

Mutta tilannetta pahentaa entisestään se että olen kiinnostunut hänestä. Mun moraali ei tosiaankaan riitä varatun kanssa säätämiseen, mutta se on vaan niin kiva kun se tulee halaamaan.
Mä en siis ole tehnyt mitään alotteita.. toisaalta en myöskään torjunut.

Blaah mikä tilanne :(

Shia
Seuraa 
Liittynyt17.12.2012

Olen ollut. Exän kanssa paneskeltiin aika kauan tämän entisen tyttöystävän selän takana. Välillä oli todella huono omatunto asiasta vaikka olenkin sitä mieltä, että vastuu oli enemmän miehellä. Olin vielä rakastunut mieheen tällöin, tuskin oisin muuten tilanteeseen päätynytkään, vaikkei se tietenkään mikään puolustus olekaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat