TAMPEREEN TYTSYT! friends make the world go round

Vierailija

Heipsaa!

Oon tehnyt tänne aiemminkin tälläisen, mutta ajattelin nyt tylsyyspäissäni väsätä uuden.

Elikkäs olen vuonna -93 syntynyt 19 -vuotias nuori nainen. Muutin Itä-Suomen puolelta tänne syyskuussa, eli muutaman kuukauden olen täällä kerennyt asustella ja olen tykännyt tästä kaupungista huimasti!

Olen saanut täältä muutamia kavereita, jee. Mutta niitähän ei voi koskaan olla liikaa! Toivoisin löytäväni täältä uusia tuttuja 18-21 vuotiaista. Voitaisiin sitten nähdä ja tutustua paremmin! Rakastan shoppailua, sisustusta, tanssia.. Oon hyvä tuhlaamaan rahat turhuuksiin (Y) good for me, not. Kirjoitan myös omaa muotiblogia. Tykkään käydä kavereiden kanssa leffailee, syömässä ulkona, salilla tunneilla ja tietenkin baareilee&bilettää! Tai sitten on vain mukava olla ihan muuten vaan ja höpötellä kaikki asiat läpi maasta taivaaseen. Kaikenlaista!

Eli ota yhteyttä, jos tuntuu että oot yhtään samanhenkinen mun kanssa ja haluaisit kans saada Tampereelta uusia kavereita! =)

email sugaryflavour@hotmail.com

Kommentit (4)

Vierailija

ootko sä sama ihminen joka on kirjotellu tuolla toisella keskustelupalstallakin, mielelläni laittaisin sulle viestiä mutta jos oonkin jo jutellut sunkaa aiemmin! ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat