Vuoto kesken kierron, seksin jälkeen

Vierailija

Eilen illalla, kun olimme harrastaneet mieheni kanssa seksiä, minulla alkoi vuoto. Aluksi pienempää, sitten vaan yltyvämpää. Nyt ne ovat kuin hieman niukemmat menkat, ja kiertopäivä on vasta 15. Tänään minulla on ollut todella paha olo, jotenkin etova. Pääni on särkenyt, eikä olo ole muutenkaan hyvä.
Käytän Yaz-pillereita, nyt on seitsemäs laatta menossa. Tällaista ei ole ennen tapahtunut. Netistä kun yritin lueskella että mitä mahtaisi olla, sain vastaukseksi vain pelotteluja kohdunkaulansyövästä ja raskaudesta.
Onko kenelläkään mitään kokemuksia? On vähän tyhmä olo tällaisesta, kun ei yhtään tiedä mitä kehossa tapahtuu.

Kommentit (1)

Vierailija

Minulla on vähän samankaltaista kokemusta, olen juuri aloittanut Yazit ja seksin jälkeen vuotanut verta aina jonkin verran. Luulen kuitenkin sen johtuvan kuivista limakalvoista, sillä seksi on myös jonkin verran sattunut aina aluksi ja olen ollut paljon normaalia kuivempi. Otin sitten käyttöön vauvaöljyn jolla olen nyt lotrannut kunnolla ja sitä olemme käyttäneet myös liukkarina. Voisikohan sinunkin vaivasi johtua noista limakalvoista? Jos tilanteesi ei rauhoitu niin voi ehkä olla parasta käydä gynellä, sieltä saa kuitenkin asiantuntevaa neuvontaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat