Itsetyydytys miehen eessä

Vierailija

En pahemmin ole tyydyttänyt itseäni, muutakun suihkun avulla. Mietin vain että mitä voisin/ pitäisi tehdä? Mies ilmaisi että haluais katella kun tyydytän itteäni. 

Ei olla virallisesti yhessä, mutta pitkään on ollut kaikkea ja pystymme puhumaan miltein kaikesta suoraan, paitsi tässä tuli sellainen tilanne, etten sanonut suoraan meihelle että en pahemmin ole harrastanut itsetyydytystä. 

Kommentit (5)

Vierailija

Käykää yhdessä suihkussa ja tyydytä itseäsi siellä? Ja kokeilemallahan se selviää, mikä itselle on paras vaihtoehto. Voithan kuitenkin halutessasi sanoa tälle miehelle, ettet pahemmin muuten ole harrastanut itsetyydytystä :)

Vierailija

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos jotain asiaa ei koe mukavaksi, niin sitten sitä ei ole pakko tehdäkkään. Kokeile ensin itseksesi ja jos tunnet olosi mukavaksi kun miehesi katselee vierestä niin mikäs siinä, mutta itse en tekisi sitä kuin sellaisen ihmisen kanssa jonka todella, todella tunnen. Olen seurustellut kihlattuni kanssa vähän yli kolme vuotta ja olemme sitä muutaman kerran tehneet, mutta minusta se ei toimi niin että mies sanelee mitä sinä teet , eikä sinun tarvitse pähkäillä päätäsi puhki mitä teet ja miten. Jos hän oikeasti välittää sinusta ei hän myöskään painosta sinua tekemään mitään mitä et itse halua.

Vierailija

Mä tykkään kosketella itseeni kun mieheni katsoo. Mun mielestä se on seksikästä olla siinä esillä ja mies kiimoissaan vain katselee. Mulle (kuten melkeinpä kaikille mahd.) itsetyydytys on todella henkilökohtanen asia ja mulle se on myös merkki läheisyydestä jos voi sitä tehdä toisen edessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat