mieheni ja hänen entiset seksisuhteet

Vierailija

Heippa vaan!

Aloin kirjoittamaan tällaisesta aiheestanjoka on minua häirinnyt koko kolmen vuoden seurustelumme ajan. Kihlattuni, ainakin siinä alkuvaiheessa puhui minulle erittäin avoimesti hähnen ja entisiensä seksitouhuista, yksityiskohtaisesti. Olin niin pöyristynyt, etten saanut sanaa suustani. Ymmärrän, että tällaisista asioista voi puhua kavereiden kesken mutta että omalle tyttöystävälle? Ja niitä naisia ei ole vain muutama.

Sitten eräänä päivänä kun hän alkoi kertoa minulle kuinka hän oli kuvannut jonkun kanssa tältä ihmiseltä salaa seksi viseon kun he tekivät "sitä" niin pinnani paloi todella pahasti. Hän ei tuntunut ymmärtävän, miksi suutuin hänelle. Hän sanoi, että aikaisemmissa suhteissaan he ovat puhuneet avoimesti kaikista yksityiskohdista mutta minun mielestä se ei ole normaalia. Puheet jatkuivat vielä jonkin aikaa kunnes sanoin että etkö todella ymmärrä kuinka paljon tuo minua loukkaa. En siltikään pysty unohtamaan niitä kaikkia asioita joita olen kuullut. Nyt ne ovat loppuneet, mutta vieläkin tulee välillä sellaista kommenttia, että kyllä minä tuon kanssa olisin "silleen", siis jos en olisi sun kanssa ja sinua minä rakastan.  Ja että kerran joku nainen oli hänestä kiinnostunut ja heilui minihame päällä hänen edessään, mutta tuon naisen ystävä oli sanonut, ettei poikaystäväni ole kiinnostunut. En siis silloin ollut hänen kanssaan yhdessä. Hänen mielestä se oli epäreilua, olisihan hän ollut kiinnostunut.

En saa näitä puheita mielestäni, hän on kierrättänyt naisia kuin sukkia ennen, joskus nämä muistuu mieleen ja tunnen itseni aivan sirkuspelleksi. Olenko minä suhteessa jonkinlaisen entisen "miespuolisen jakorasian" kanssa? Jos joku nainen olisi tehnyt samoin häntä pidettäisiin huorana. Poikaystäväni pitää sitä ihan normaalina asiana.

Nyt siis hän on tajunnut, että missä menee minun rajani, mutta miten pääsen tämän kaiken kuulemani yli? Kellaan vastaavia kokemuksia? Ovatko kaikki miehet todella tällaisia? Exäni ei kyllä ollut. Eikä kukaan muukaan kenen kanssa olen seurustellut.

Mielestäni tämä loukkaa myös sitä toista osapuolta, jos niistä jutuista kertoillaan aivan kaikille. Vai onko nuo miesten aivot todellakin niin erilaiset kuin naisten, että tämä on heille normaalia? Minulle nimittäin ei todellakaan ole!

Hyvät joulut teille ihmiset!

Kommentit (1)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ymmärrän kyllä miksi tuollaiset puheet sinua loukkaa ja miehen pitäisi tajuta pitää turpansa kiinni kun kerran loukkaantumisesi olet selkeästi ilmaissut. Mutta mielestäni erityisen törkeää tuollainen on niille edellisille seksikumppaneille. Seksi on aina kahden ihmisen välinen asia, eikä yksityiskohtaisesti petipuuhista muille kerrota, ellei toinen sitä hyväksy. Ja jos tuollaista miehen suusta kuulee niin pakostihan siinä rupeaa miettimään, että mitä mies kertoo muille meidän seksistä. Fetissien sun muiden yksityisten asioiden levittely on todella törkeää. Seksissä kuitenkin tärkein asia on se luottamus toiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat