Suhteesta selviämiseen menee...?

Vierailija

Erosin syyskuun lopulla miesystävästäni, jonka kanssa olimme yhdessä reilun vuoden. Olimme aina vakavissamme ja suunnittelimme tulevaisuutta aina tulevan yhteisen asunnon sisustuksesta vitsailuihin lapsien lukumäärästä. Rakastin häntä ja hän minua... tai niin ainakin väitti vielä jopa minua jättäessään. Vieläkin joskus mietin tiesinkö edes todellista syytä eroon, koska ero hetkellä mies paljasti epävarmuutensa monista asioista, joitten luulin olevan yhdessä mietittyjä unelmia. Hän oli vuoden nuorempi ja koki toki suhteen aikana monia mullistavia asioita, mutta en uskonut rajoittavani häntä silti niin paljon, ettei suhteemme vuoksi olisi voinut enää tehdä mitään.

Uskoin aina, jopa eron hetkellä, tämän olevan vain epäsopua, jonka kaksi aikuista ihmistä pystyisi selvittämään. Kuitenkin hän jätti minut, koska olimme "liian erilaisia" ja hän pelkäsi että välittäisi minusta liikaa siinä vaiheessa kun/jos joskus selviäisi että olemme sopimattomat toisillemme...ja sattuisi paljon enemmän. En kyllä usko, että olisi sattunut yhtään enempää tai että minua olisi voinut sattua yhtään enempää. Kysymykseni kuitenkin nyt, kun tiedätte taustatiedot on...

Miten pitkään menee, ennen kuin erosta selviää? Kun uhrasi suhteelle koko elämänsä ja oli valmis muuttamaan koko persoonaansa miehen vuoksi, mitä pitää tehdä saadakseen elämän ja sen ihmisen joka oli takaisin. Onko se niin kuin Charlotte Sinkkuelämästä sanoi: "Nainen ansaitsee puolet ajasta, jonka suhteeseen käytti, suhteesta selviämiseen." Ongelma on en halua vielä seuraavaa neljää kuukautta tuntea painetta rinnassa ja ajatella sydämeni särkenyttä miestä 36 kertaa päivässä. Se helpottaa hieman viikko viikolta, mutta silti tarvitsen vielä vinkkejä parantumiseen. Tunnen lisäksi vielä oloni hirveäksi ihmiseksi, kun näen iloiset-hymiöt, joita hän laittaa entisten yhteisten ystäviemme fb-päivityksiin ja mietin onko ylitseni niin helppo päästä, onko hän onnellinen... Help me please?

Kommentit (2)

Vierailija

Laitan tämän nyt tähän viestiketjuun kun jostain syystä en pysty luomaan tälle omaa keskustelua, eli:

Olisi pieni murhe mikä sattui tuossa pari päivää sitten. Kysynkin että mistä tällainen voi johtua ja miksi tyttöystäväni tekee sellaisia juttuja mistä itse en pidä. Vai olenko itse liian tiukka ja pitäisi antaa tyttöystävälleni enemmän vapautta?

Eli hänellä oli juhlapäivä tuossa pari päivää sitten. Valmistui koulusta siis ja juhlimme niitä hänen perheen, sukulaisten, läheisten ym kavereiden kanssa. Siitä jatkettiin sitten hänen toisen kaverinsa luokse jossa oli sellainen juhlasali vuokrattu ja siellä oli vähän vapaampaa kun oli nuorisoa pelkästään. Suunnitelmana oli, että kun siirrytään baariin niin meitä on ainakin tietty porukka yhdessä koossa ja meillä oli itseasiassa pöytäkin varattuna ja skumpat jäissä odottamassa siellä. No saavumme ravintolaan jotakuinkin kello yhden aikaan, johon saavuin itseasiassa ensimmäisessä erässä kun taksilla tultiin. Perästä sitten tuli toinen taksi josta tuli loputkin porukasta, myös tyttöystäväni.

No siinä sitten homma levisi käsiin heti alkajaisiksi melkeen kun tyttöystäväni kertoi, että jos hän käy kiittämässä ravintolapäällikköä joka on järkännyt pöydät ja juotavat meille. Kyseinen henkilö oli siis kokonaan toisessa yökerhossa vapaalla ja tyttöystäväni piti päästä toiseen ravintolaan kertomaan kiitokset ym..  Doh, tilanne eteni sillätavalla että tyttöystäväni kertoi että hän käy vain pikaseen kertomassa kuulumiset ja kiittämässä ja tulee takaisin. Kysyin kuitenkin, että olisiko ok jos laittaisi vain txt ja kertoisi kiitokset kohteliaasti, tai sitten kun ovat tuolla ravintolassa töissä kummatkin siis samassa paikassa duunissa missä olimme iltaakin viettämässä, että voisi vaikka kiittää seuraavalla kerralla kun ovat samaa aikaa duunivuorossa. Mutta eihän se käynyt ja lähti siitä sitten melkeinpä samantien sinne toiseen ravintolaan (Jossa olikin sitten 03:00 asti. Jäin vähän niinkuin yksin ihmettelemään kun kaikilla muilla oli pariskunta ja tyttö/poikaystävänsä. Eikä siinä mitään, mä pärjäilin kyllä siellä ihan itsekseni ja osaan kyllä puhua vaikka olisi vähän vieraampiakin ihmisiä. noh anyway Itse sitten olin laittanut kesken iltaakin tekstiviestin hänelle, mutta vastausta ei kuulunut. Päätin sitten kiskasta parit tiukat kurkusta ales ja lähdin itsekin kotiin siinä hieman ennen kolmea, kun tulee tekstiviesti kello 03:00 "missä sä nyt oot?" johon vastasin että "Lähdin kotiin, kiitoksia seurasta"

No sitten vähän tiedustelin tyttöystävältäni seuraavana päivänä ja kysäsin tekstiviestejä mitä ovat lähetelleet sinä iltana tuon ravintolapäällikön kanssa (Eli en ole vakoillut tai mitään vastaavaa) Niin:

-Koskas mun pitikään soittaa sulle? Keskiviikkona? Mä hölmö unohdin jo :)

-Soita vaikka joka päivä ;) Mut keskiviikkona muistuta siitä pöydästä..

-Hahaha, ok! :D

-Lämpimät onnittelut!! Mites monelle varataan pöytä? T:_ _ _ _ 

-Kiitos paljon! Saisiko 7 hengelle?:) muistelin ettet ole töissä tänään, ootko sattumoisin ulos lähdössä?

-Laitetaan… Juu, alkuillasta tupareissa ja loppuillasta ties missä.. ****** varmaan. Laitetaanko teidät sinnekkin listalle ;)

-Kiitos paljon! Laita toki, voishan sitä tulla vähintään piipahtamaan ja moikkaamaan

-Tultiin just ***** kiitos tuhannesti pöydästä!:) tuu käymään!

Eli siis tuollainen dialogia. Mikä itseä tässä ärsyttää on se, että kaikki oltiin tuolla pääkallopaikalla missä sovittiin että ollaan, niin tyttöystäväni ottaa jalat alleen ja lähtee toiseen yökerhoon. Eli mikä logiikka tuossa mahtaa olla takana? Siis hänen juhlat, hänelle varattu pöytä, niin tärkeempää hänelle oli lähteä pois sieltä paikasta kiittämään tuota järjestänyttä henkilöä, kuin olla oman porukan kanssa?

Eli siis tällainen yksi juttu vain tapahtunut mutta itseäni se ottaa aivoon kun hänen valmistujaisiaan juhlitaan ja sitten jättää kaikki muut. Hänen kaverinsakaan ei edes tienneet, että hän oli lähtenyt ravintolasta, vaan kyselivät minulta että missä hän on? Siitä sitten tasaiseen tahtiin alkoi kesken iltaa porukat lähtemäänkin jo kotiin ja itse suuntasin vielä baaritiskille istuskelemaan.

En tässä nyt tarkoita sitä, että pitäisi olla jos lähdetään ravintolaan niin parikuntana kylki kyljessä koko ilta, vaan tottakai vapaus mennä mihin tahtoo ja kenen kanssa, mutta tämäkin tilanne kuitenkin oli vielä jotenkin sellainen että on oikein hakemalla haettu ja tiedostettu jo ennen kun hän on astunut ravintolaan, että ei aio olla siellä koko iltaa, kun on jo tekstiviestillä kysellyt etukäteen. Asianhan tekisi mielestäni ihan erilaisen se, että tämä ravintolapäällikkö olisi itse kertonut että hän on vapaalla ja jos haluu tulla moikkaamaan, niin tervetuloa.

Seuraavana aamuna sitten tyttöystäväni kertoi, että oli väärin tehty ym. Kysyin syytä että miksi teki tuollatavalla niin vastus "En tiedä" Kai sille joku syy on ollut, onko ideoita?

Nämähän ei nyt niin sydänsuruja oikeastaan ole, mutta kerroin tarinani ja jos on jotain mielpiteitä asian tiimoilta niin kertokaa ihmeessä.

Vierailija

Dear JP3321.

Luin juttusi ja tulin siihen tulokseen, että tyttöystäväsi on ihastunut tuohon kyseiseen työkaveriinsa. Karu totuus. Jotain on nyt ilmassa, ja se jokin on epärehellisyys ja kieroilu. Ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Eihän kukaan jätä rakasta poikaystäväänsä ja rakkaita ystäviään valmistujaisissa turhaan toiseen baariin istuskelemaan, ihan ilman mitään syytä. Lisäksi viesteissä oli aistittavissa pientä flirttiä. Sellaista flirttiä, joka pomppasi melkein ruudusta ulos kun sitä luki.

Kyllä nyt ollaan vaikeiden aikojen äärellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat