Mikä tilanne saa sinut kostumaan/kiihottumaan eniten? :)

Vierailija

Mikä teidät saa eniten kiihottumaan kun olette kumppaninne kanssa sillä tuulella?:) Eli toisinsanoen mikä on se varma turn on juuri sulle? :p

Kertoa voi myös jonkun muiston/tilanteen mikä on jäänyt mieleen tähän aiheeseen liittyen:)

Mulla itselläni on sellanen sponttaani hetki jossa ihan yllättäen mies vaikkapa leffan katselun ohessa ns. hyökkää päälle ja alkaa suutelemaan siinä että leffa senkun rullaa taustalla ja unohtuu siinä samassa;D myös ihan perus kun makoillaan sillain että mies on päällä niin sekin jo on kunnon turn on!

Kommentit (15)

Vierailija

siinä on jotain maagista, kun mies laittaa käden tuohon korvan ja niskan seudulle, ottaa vähän niinkuin kiinni ja suutelee kiihkeästi ja pitkään! Sama kiihkeästi suutelu toimii kun kädet alkavat vaeltaa pitkin kroppaa.. hmm ;) ja se, että mies tekee aloitteen mitään varoittamatta ja käy kiihkeänä kimppuun, niin se takaa kyllä kans sellaiset vibat minussa että huhhuh ;D samaten se stondis kyllä saa jo mielen ja kropan hyrräämään.. miehen aloite, itsevarmuus ja ohjien ottaminen ovat ne jutut!

Vierailija
Vierailija

siinä on jotain maagista, kun mies laittaa käden tuohon korvan ja niskan seudulle, ottaa vähän niinkuin kiinni ja suutelee kiihkeästi ja pitkään! Sama kiihkeästi suutelu toimii kun kädet alkavat vaeltaa pitkin kroppaa.. hmm ;) ja se, että mies tekee aloitteen mitään varoittamatta ja käy kiihkeänä kimppuun, niin se takaa kyllä kans sellaiset vibat minussa että huhhuh ;D samaten se stondis kyllä saa jo mielen ja kropan hyrräämään.. miehen aloite, itsevarmuus ja ohjien ottaminen ovat ne jutut!

komppaan, sama juttu! ;) ai että..

sannaa2
Seuraa 
Liittynyt30.9.2010

minulla toimii aina se kun makaamme poikaystäväni kanssa sängyllä ja hän imee nännejäni ;) se saa minut aivan märäksi :D ja samaten se kun hän parrallaan kutittaa, samalla imee ja pussailee niskaa :)

Vierailija

Se kun tietää saavansa seksiä, mutta joutuu odottamaan. Esimerkiksi kerran meillä oli anoppi kylässä ja mies laittoi mulle tekstarin mitä anopin lähdön jälkeen on luvassa... huhhuh tuntui elämäni pisimmältä tunnilta :D

Ja itsevarmuus, "haluan sut nyt" asenne on aika kiihottavaa.

Vierailija

Miehen erektio itsessään on jo aika kiihottava! Se, että antaa esim. suudella ja kosketella itseään ja avaa vaikka itse housunnappinsa osoittaakseen että on myös kiinnostunut niistä touhuista, myös se että antaa käsiensä vaeltaa esim. minun tisseille, pilluun. Eniten kiihottaa kuulla jos mies hengittää raskaasti tai muuten ääntelee nautinnosta seksin/esileikin aikana. :P Mielellään olisi ujo mies ja minä olisin se, joka tekee aloitteen seksijuttuihin. :P 

Vierailija

tietty kohta niska-hartia seudulla saa minut kyllä ihan sekaisin, plus kun mies sormettaa ja nuolee alhaalta, aah ai että, kyllä saa kosteeksi.

Vierailija

kaulan suuteleminen! luoja voisin melkeimpä tulla jo siitä. ja just tollaset spontaanit tilanteet missä mies ottaa ohjat. ja jos otan mieheltäni suihin nii kiihotun myös älyttömän paljon.

Vierailija

Se kun ei olla nähty poikaystävän kanssa esim. koko viikonloppuna ja välillä pelkkä ajatuskin seksistä hänen kanssaan saa mut kiihottuneeksi :D Ja kun poikaystävä nuolee alhaalta ja sormettaa samalla, niin siitä jos jostain menen kosteeks :D Tietty pelkkä erektion tunteminenkin on kiihottavaa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat