Viikonlopun häät

Kommentit (5)

Vierailija

Hieno mekko! Huulipuna pysyy hyvin, kun pohjustaa huulet ohuesti meikkivoiteella, rajaa kunnolla ja värittää rajauskynällä koko huulet, päälle mieluiten siveltimellä levitettynä pitkäkestoista huulipunaa. Näillä keinoin pitäisi kestää hyvin!

Vierailija

Jeee kiitos vinkeistä! Ajattelin tehdä kierroksen Sephorassa ja Macilla jos heillä olisi jotain hyvää punaa suositella. :)

Vierailija

Inglotin huulipunat on ihan superhyviä! Ei jää jälkiä esim lasiin ja pysyy todella hyvin huulissa, mutta ei tunnu silti kuivalta. Suosittelen:) vaikka en kyllä tiedä, että löytyykö kyseistä merkkiä jenkeistä...

Vierailija

tosi chic look näyttäis kyllä näiden kuvien perusteella :)

Itellä oon kokeillut just pohjustusta huulille pohjustusvoiteella ja puuterointia ennen huulipunaa. Huulet kantsii ennen kaikkea kuoria joko sokerilla tai hammasharjalla rapsuttaa, sitten laittaa kunnolla huulivoidetta ja antaa kuivua.

Yleisesti punan käytön/lisäyksen jälkeen tuttua juttua: "hammaa" huulilla paperia- ei kantsi ylenkatsoa, itellä ainakin auttaa vähän. En ole itse huomannut mitään eroa merkeissä, tykkään käyttää punaista huulipunaa aikalailla niin kyllä sitä aina välistä hampaissa vilkkuu pitkäaikaiskäyttäjälläkin :P oon ehkä huono..

Mukavaa alkuviikkoa sinne puolelle maapalloa :) -Katja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat