Pääkaupunkiseudulta mimmifrendejä! Lukekaa!

Vierailija

Noniin hyvät leidit! Pääkaupunkiseudulta haetaan uusia tuttavuuksia niin arkeen kuin juhlaankin! Ite oon päälle parikymppinen mimmi stadin läheltä, joka paikkakunnan muutoksen vuoksi tarvitsee nyt vauhtia ja vaarallisia tilanteita elämäänsä. Kavereita kyllä löytyy mutta kaikki jäivät toiselle puolelle suomea. Olen todella iloinen ja huumoriasenteen omaava persoona, läppä lentää ja jutut ei kesken lopu. Oon todella kova menemään A paikasta, paikkaan B;D  etsin siis frendejä jotka oikeesti haluaa tutustua muutenkin kuin jossain facessa! Tykkään bailata mutta myös muita ideoita listalla on miljoonia. Niin tyttöjen illat kuin kissanristiäisetkin. Olen itsestäni huolta pitävä neiti, tykkään siis urheilla paljon ja näyttää hyvältä, kuitenkaan olematta mikään pinnallinen asshole. Olisi kiva jos siis voitaisiin harrastaa yhdessä, shoppailla, bailata, viettää niitä tyttöjen iltoja kurkkunaamioiden kera sekä repäistä joskus ja nähdä vähän mailmaa. Matkustamista rakastan siis yli kaiken. Asun omassa asunnossa, tykkään sisustaa ja elää siististi. Voit olla sinkku tai seurustella, kunhan et elä suhteessa jossa poikaystäväsi päättää mitä teet ja mitä jätät tekemättä. Olisi aivan mieletöntä siis löytää ystäviä jotka oikeasti tekevät ja käyttäytyvät niinkuin oikeat ystävät, selkäänpuukottajia ei siis kaivata. Itse olen rehellinen ja luotettava, joten sitä myös odotan muilta. Ne kenellä on tarkoitus vain viedä toisten miehet, mukamas lainatut vaatteet joita ei ikinä palauteta tai omaa persaukisuuttaan juodaan toisten rahat niin ei kuulu ainakaan mun ystäviin. Superhuippua olisi lähtee vaikka viettää kylpyläviikonloppua sinkkuina tai sitten sulhasehdokkaiden kanssa, istua yhdessä kampaajalla kuin kasvohoidoissakin. Tehdä oikeasti näitä reissuja eikä jättää sitä aina siihen suunnittelu asteelle. Kotonani on aina avoimet ovet ystäville sekä saavat olla luonani kuin kotonaan. Mua saa tarttua aina hihasta jos joku asia painaa harteilla, tai tuntuu ettei selviä yksin jostakin. Nyt haetaan siis niitä oikeita frendejä joihin luottaa ja tutustua aidosti! mun kanssa on helppo tulla juttuun, en pomoile enkä päätä aina tekemisistä. Avoin oon kaikelle ja yleensä aina messissä ensimmäisten joukossa. 

Kommentit (3)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat