miten rentoutua kun mies hyväilee? (apuja kaivataan! :p)

Vierailija

Niin, nyt olisin kipeästi avun ja teidän vinkkejenne tarpeessa liittyen otsikkon aiheeseen :) Olen parikymppinen nainen ja meillä on n. vuoden verran seurustelua takana poikaystäväni kanssa. Ongelmani on se, että en osaa rentoutua kun mies tyydyttää (sormetus ym) minua. Tiedän että suuri syy tähän on se, että en ole täysin sinut kroppani kanssa, vaikka mies siitä kovasti tykkääkin ja kehuu. Aristelen kun joudun tilanteeseen jossa olen ns. huomion keskipisteenä ja pitäisi olla mahdollisimman rento. Häpeän myös sitä, että kostun niin paljon. Tietysti se on vain positiivinen asia, mutta en tiedä mistä tuo reaktioni johtuu :/

Aristelu/jännitys ei johdu siitä,ettenkö nauttisi miehen kosketuksesta tai läheisyydestä, mutta en vain tiedä kuinka pystyisin rentoutumaan ja sitä kautta nauttimaan.

Olisi ihanaa kuulla vinkkejä miten saisin tätä "ongelmaa" paranneltua ja seksielämä sujuisi myös paremmin tämän korjaannuttua :)

Kommentit (1)

Vierailija

Oletko puhunut miehellesi tästä? Etenettekö liian nopeasti esileikin osalta? Se varmasti auttaa jo osaltaan, että puhut miehellesi tästä asiasta. Silloin hän ehkä pystyy auttamaan sinua ja tietää olla "varovaisempi".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat