Ikävä

Vierailija

Minulle on tullut yhtäkkiä ihan kamala ikävä exääni ja sitä aikaa kun olimme yhdessä.. Erosta on pian vuosi ja olimme yhdessä puoli vuotta.. Mies on seurustellut eromme jälkeen, mutta nyt vaikuttaa siltä että hän olisi sinkku. En uskalla lisätä miestä facebookissa kaveriksi, enkä ole uskaltanut puhua tästä kavereilleni mitään.. Mies oli tosi törkeä minua kohtaan, jonka takia erosimme.. Onko teillä ehdotuksia miten pääsisin eroon tästä ikävästä? Mietin koko ajan vain sitä minkälaista meillä oli ja kuinka ihana mies oli....

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Kuulostaa siltä tuo ero, että yhteenpaluusta ei kannata haaveilla. Ei kai voi muuta sanoa, kuin että ajan kanssa mies unohtuu ja löydät jonkun paremman :/ Ei kuitenkaan kannata myöskään etsiä uutta kumppania niin kauan kuin exää on ikävä. Se olisi tätä uutta kohtaan vain ikävää.

Mikä tämän yhtäkkisen kaipaamisen on aiheuttanut? Sain kuitenkin kuvan, ettet häntä ole koko ajan eron jälkeen ikävöinyt vaan ihan äskettäin. Oletko nähnyt häntä pitkästä aikaa? Kannattaa yrittää pitää etäisyyttä. Älä pyydä häntä kaveriksi facebookissa ja vältä tilanteita, joissa voit häntä nähdä. Tiedät kyllä itsekin että se tekee olosi vaan surkeammaksi.

Kyllä tää exä joku päivä unohtuu :) Keskity nyt vaan itseesi ja kavereihin ja perheeseen

Vierailija

Kiitos vastauksestasi! :) Ikävän aiheutti varmaankin unet, joita olen nähnyt miehestä kesästä lähtien... Tammikuusta lähtien näen häntä joka päivä kun ollaan samassa koulussa... :( Joten unohtaminen on tällä hetkellä aika vaikeaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat