Saako kaverin 'mieheen' minun tapauksessa kajota?

Vierailija

Elän todella sekavaa aikaa,koska olen jollain tasolla kiinnostunut yhdestä miehestä,mutta hänellä on ollut keväällä juttua ystäväni kanssa.He eivät siis seurustelleet,mutta kaverini oli ihastunut häneen.

itse en ole seurustelumielessä kiinnostunut tästä miehestä enkä usko,että hänkään on minusta. Päädyimme kertaalleen jo kännissä sänkyyn ja aamulla minulle iskikin hirveä morkkis.Tavallaan haluaisin lisää,mutten teidä pitäisikö lopettaa meidän ''juttu'' ja yrittää jatkaa ystävälinjalla.

Auttakaa!! Olen todella kokematon näissä asioissa :(

Kommentit (8)

Vierailija

Onko ystävälläsi siis enää mitään juttua kyseisen miehen kanssa?
Koska jos on, suosittelen sinua unohtamaan miehen, sillä "ystäväsi löysi hänet ensin". Jos heillä ei kuitenkaan enää ole mitään säätöä, niin en näe siinä mitään ongelmaa, että sinulla olisi kyseisen miehen kanssa juttua.
Itse tunnet ystäväsi parhaiten, joten koita miettiä hänen näkökulmastaan asiaa.. Onko ystäväsi helposti suuttuva / miten hän suhtautuisi siihen, että sinulla olisi hänen "exän" kanssa juttua..
Jos uskot ystäväsi suuttuvan siitä, että sinulla olisi juttua kyseisen miehen kanssa, niin mieti  kumpi on sinulle tärkeämpi; ystävä vai tämä mies!

Ratkaise asia tunteella JA järjellä! :) Tsemppiä!

Vierailija

En minä ainakaan menisi ystävyyttäni riskeeraamaan yhden miehen takia, vaikka ystävällä ei olisikaan (vielä) ollut mitään vakavempaa henkilön kanssa.

Vierailija

Etkö ole kysymyksinesi hieman myöhässä, sillä olette jo päätyneet sänkyyn ja olet siis jo kajonnut häneen? Ei asia enää siitä muutu.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Edellinen on ihan oikeassa. Turha itkeä kun maito on jo lattialla. Tässä vaiheessa kannattaisi enemmän miettiä, miten kerrot asian ystävällesi. Koska jos tosiaan olette hyviä kavereita, ei tällaisia asioita kannata pitää salaisuutena. Ymmärsin viestistäsi, että kaverillasi ei miehen kanssa ollut edes mitään juttua. Että se oli vaan yksipuolista ihastusta. Joten en huolehtisi kaverin reaktiosta. Jos hänellä on vielä tunteita, saattaa hän suutahtaa, mutta jos hän on oikeasti hyvä ystävä, ei tuollaisen asian pitäisi ystävyyttänne vaarantaa. Kyllä kaverisi pitäisi hyväksyä, ettei hän miestä saa jos mies ei hänestä ole kiinnostunut, joten turha asiasta suuttua

Vierailija

Jos minä olisin sinun tilanteessa, riippuisi se ihan siitä kuinka läheinen ystävä on kyseessä ja onko hän päässyt yli tuosta miehestä. Jos tämä tyttö olisi hyvä ystäväni ja hän vieläkin haikailisi miehen perään, valitsisin kyllä ystävyyden seksisuhteen sijaan. Mutta jos ystäväsi on fine asian kanssa niin mikäs siinä sitten. Miksi et voisi kysyä suoraan ystävältäsi mitä mieltä hän on asiasta, että pahastuisiko hän jos vähän sinun ja tämän miehen välillä olikin jotain ei niin vakavaa.

Vierailija

Kiitos kaikille viesteistä!

Eniten pelkään ysätäväni reaktiota,sillä hän on todella tulinen luonteeltaan ja suuttuu helposti...Olemme tunteneen pikkutytöistä saakka,mutta silti meidän välit ovat etäiset.

Tiedän,että vahinko on jo sattunut,mutta halusin silti kuulla muiden mielipiteen tilanteesta ja jos on kenties omia kokemuksia aiheeseen liittyen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat