Jouluvalot pihalle

Kommentit (9)

Vierailija

Aina välillä julkkiksia tulee vastaan sattumalta. Eniten täällä meidän suunnalla tulee nähtyä Cameron Diaz:sia, koska hänen siskonsa asuu aika lähellä. :)

Vierailija

Todellakin, niin ihania. Heh paitsi muutama talo tässä lähellä jotka ovat laittaneet pihansa aivan järkyytävän näköisiksi. :D En voi uskoa kuinka paljon välkettä ja härpäkettä sitä jotkut voivat pihaansa upottaa :D

Vierailija

oisko sun hiuksista mahdollista saada kunnon kuvia? olen menossa kampaajalle loppu viikosta ja sinun hiuksista saa kuvaa siitä mitä itsekkin haluaisin :)

Vierailija

Sun blogia on niin piristävä lukea, koska asut ihan eri ympäristössä kun me täällä kylmässä Suomessa.. (Täällä Rovaniemellä tällä hetkellä -18) hah. :D

Onks sun mies ruskettunu vai onko se muuten vaa noin tumma?

Vierailija

Huiiii siellähän on kunnon lukemat :) Varmasti kyllä kiva joulun aikaa kun täällä ei joulua edes huomaisi sään perusteella. :) Hih ja mies on kyllä ruskettunut, mutta muutenkin paljon tummempi ihoisempi kuin minä itse. :)

Vierailija

joo täällä se -14 suomessa Tuusulassa ja pitäisi kävellä töihin joka aamu 3 kilsaa ja takaisin.. ei kivaa pakkasessa. Teet aika lyhyitä postauksia.. Voisit tehdä pitempiä ja ehkä harvemmin. btw olet todella kaunis!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat