mitähän sit pitäis tehdä?

Vierailija

pikkujouluis yks tyyppi kertoi olevansa varsin kiinnostunut ja loppuilta menikin sit halailuks ja pussailuks. tuli sit kolmen vkon tauko ettei muuta ku hymyiltii ja katseltiin silmiin, kunnes yhten iltana töist lähtiessä yllätti halaamal ja pitkillä suudelmilla, joita sit jatkui iha joka ilta ja aamu kun vaan oltiin kaksin... viime viikonloppuna uskaltautui käymään meillä ja sanoi et uskaltaa tulla toistekin. no vielä sen jälkeenkin parina iltana oli melko herkkää, mut sit yhtäkkiä alkoikin leikki (tai mikä ikinä onkaan) et kiertää ku kissa kuumaa puuroo ja sit karkaa ja sama toistu taas seuraavana päivänä. eli kuitenkin osoittaa kiinnostusta eikä oo sanonu ettei haluu jatkaa mitään, mut kuitenkaan ei jatka yhtään pidemmälle. osaaks kukaa sanoo et mitä sit tehtäis vai kandeeks vaan unohtaa koko juttu ja jatkaa eteenpäin muut kuviot mieles? oon kuitenki aatellu et katon ottaaks mitään yhteyttä ku lomailen tovin vai mahtaaks edes huomata et oon pois. kuitenkin on aiva ihana tyyppi ja myönnän et oon iha lääpälläni.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat