Virtsatientulehdusta, klamydiaa vai hiivasienitulehdus ?

Vierailija

Homman nimi on siis se, että mulla on ollut kesästä lähtien virtsatientulehduksia. Nyt jo 5kk aikana 3 kertaa! Aina oon saanut antibiootin ja useesti joutunut vielä kuuria jatkamaan kun ei mee ohi. Terveyskeskuksessa kehottivat mua menemään klamydia testeihin missä olin tällä viikolla. Nyt viimisen viikon aikana häpyhuulissa ja emättimen aukon ympärillä häiritsevää "kuumotusta". Ei kirvele eikä kutise mutta silti todella epämiellyttävää. Joskus virtsaputken suulla vihlovaa äkillistä kipua ja virtsauksen yhteydessä joskus kirvelyä. Olen ollut parisuhteessa päälle 2v. Sitä ennen  seurustelin erään jätkän kanssa. Nykyisessä suhteessa on ollut yhdyntää mutta aikaisemmassa vain suusekiä (paljaana). Molemmat ovat sanoneet ettei heidän kauttaan ole mahdollista tarttua mitään seksitautia. Oon menossa kyllä gynelle, mut olis kiva tietää vähän et mitä tää mahtaa olla ? Aikasemmin kun ei oo ollu hiivatulehdusta..

Kommentit (3)

Vierailija

Mulle kävi kerran että hoidin virtsiksen pois, mutta klamydia jäi samoilla oireilla vaivaamaan.. Antibiooteilla onneks hoitu. :) 

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Se voi olla mikä vaan noista, mutta kuulostaa ihan vaan virtsatulehuksesta. Ja mulla oli viime vuonna joka kuukausi vähintään yks virtsatulehus ni se on ihan rutiinia että otetaan klamydia testit. Jos nuo tulehukset vielä jatkuu niin saat varmaan estolääkityksen mikä mulla ainaki autto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat