10 kuumaa kysymystä seksistä

Kommentit (2)

Vierailija

Ollaan oltu kimpassa 1986 alkaen, naimisissa 1995-. Omassa suhteessani menee suunilleen näin:

1. Voinko antaa miehelleni suuseksiä esileikin aikana, vai saako se miehen laukeamaan liian aikaisin? Vaimo ei koske penikseen suulla. Ei kuulemma kiinnosta.

2. Miksi miehet rakastavat lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa naisen jalat ovat kohti kattoa? Joko mies alla tai vaimo päällä, noista kahdesta asennosta saa valita. Eikä vaimo ainakaan jalkoja kattoa kohti nosta, makaa mieluummin kuin lahna.

3. Mikä asento sopii parhaiten suihkuseksiin? Suihkuseksi ei kuulu meidän repertuaariin.

4. Tulisiko minun hyväillä miehen nännejä esileikin aikana? Tuosta vaimoni tykkää, sormilla, suulla ja kielellä.

5. Mikä olisi seksikäs lahja miehelle? Ei vaimo jaksa pukeutus mua varten seksikkäästi, mieluummin kauhtuneessa yöpuvussa tai löysissä oloasuissa esiintyy.

6. Miten saan mieheni antamaan minulle suuseksiä? Vaimo ei kysy eikä ehdota suuseksiä, mutta nauttii siitä, kun teen sitä...ainahan se ei käy, jostain syystä.

7. Saan orgasmin helpoiten, kun ratsastan miehen päällä. Miksi? Näinhän se meilläkin...pystyy kai nainen ite vähän ohjailemaan ja määräilemään tahtia.

8. Kuinka laitan miehelle kondomin niin, ettei tunnelma ehdi lässähtää? Ei käytetä...

9. Mitä seksikästä voin tehdä seksin jälkeen? Vaimo ei tee mitään seksin jälkeen, ainaaan mulle. Ehkä haluaa vaan nukkua tai mennä vessaan...

10. Tarvitsen ainakin 20 minuuttia kiihotusta ennen kuin laukean. Onko se normaalia? No ei se aina ole ajasta kiinni, vaan siitä miten ja mistä kiihotetaan. Joskus 10 minuuttiakin riittää, joskus on vähän tiukemmassa.

-Mies 42v, Nainen 43v

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat