Kindle aina mukana

Kommentit (4)

Vierailija

multa löytyy kans Kindle. tosin ihan se semmonen tavallinen tylsä versio missä ei oo Skypeä sun muita. olin just ostanu sen kun toi uus Fire tuli, vähän ehkä ketutti siinä vaiheessa mutta noh, tällä mennään :D olisitko voinut tehdä postausta sun lempikirjoista tai vaikka niistä mitä oot lukenu viimeaikoina yms. :)  mun kilometrin pituinen to-read lista ei oo vielä ihan tarpeeks pitkä ;)

Vierailija

Mulla on iPad mini ja se on kyllä kans kätsy, samaa kokoluokkaa ja älyttömän kevyt, tosin sillä tulee tehtyä enimmäkseen muuta kuin luettua :)

Vierailija

Olen myöskin pohtinut Kindle hankintaa. Tänne Lontooseen, kun muutin, niin Kindlen suosio mm. metrossa oli silmiinpistävää. Porukka käyttää työmatkansa hyvin hyödykseen lukemalla, ja mikä juurikin parasta, niin kirjat saa pienempään kokoon ja vielä edullisemmin! Miehellä on Asuksen Nexus, Kindlesta aavistuksen isompi, mutta siihenkin saa tuon ohjelman, joten kahden vaiheilla kumpaan päädyn... :) Saisko tuota tilattua Amazonista Suomeenkin?!

Catherina

http://catherinasbook.blogspot.co.uk/

Vierailija

Heh, mä hankin kesällä iPadin osittain e-kirjojen lukua varten, ja tässä taannoin junassa alkoi naurattamaan kun tsekkasin ensin facebookin ja sähköpostin ym. iPadista ja sitten kaivoin parinteisen kirjan laukusta, vaikka olin ladannut jo luettavaa padiin. :) Tykkään kyllä tuosta pidemmillä matkoilla, kun ei tarvi kantaa kauheeta kasaa kirjoja mukana kun kuitenkin luen koko ajan. Kotona ei kuitenkaan oo perinteisen kirjan voittanutta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat